Nee niet in de app store Je ipad/iPhone/iPod werkt met een "besturingssysteem" Je hebt nu bijv versie 5.1 En moet updaten naar 6.0 Hang je ipad met kabel in je pc en open iTunes En druk daar op "werk bij" of " zoek update" Hij zoekt dan de nieuwste update Zonder iTunes gaat ook bij instellingen op je ipad zelf
Leg uit.. Ik zit nu gewoon op de iPad en zit op zwangerschapspagina. Ik van geen foto's downloaden of iets..
En als je iOS 6 hebt ga je op ZP naar: Plaats reactie Beheer bijlage Kies bestand (kies dan de foto naar keuze) Uploaden En je foto kan op ZP geplaatst worden
Dat leg ik nu al 5x uit hierboven Ipad pakken Ga naar instellingen Dan tabblad algemeen En dan staat er software update en dan kun je hen updaten naar IOS 6 En ook via iTunes wat ik hierboven stap voor stap uitleg
Mij mij wel. Ook op m'n iPod touch en iPhone iOS6 is voor ipad 2 en 3 (1 helaas niet) iPhone 3GS/4/4S/5 iPod touch 4gen/5gen
In het verleden wel eens uitgetest maar werkte nooit, dus niet aan gedacht dat je dat met een nieuwe IOS wel zou kunnen. Wanneer wist jij het dan? Zolang is ios6 nog niet uit Net ook geprobeerd op iPod met ios4 en 5 en daar lukt het niet bij Lukt dus alleen vanaf ios6