Heb iets stoms gedaan...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama26, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Meiden, ik heb iets stoms gedaan..... ik heb gisteren een test gedaan tewijl het nog helemaal niet kon. (was dus negatief)
    Ik ben 13 nov. voor het laatst ongesteld geweest, dat was 5,5 week na mijn vorige. De keer daarvoor zat er 5 weken tussen en de week daarvoor 4,5 week.
    Ik weet dus niet wanneer ik kan testen.

Wanneer zou ik volgens jullie het beste kunnen testen? Ik wou eigenlijk morgen doen omdat ik dan een etentje heb en ik dacht; is het negatief dan drink ik me een glaasje wijn (anders valt het meteen op). Maar ik ben nu kei bang, ik wil zo graag zwanger zijn.

Wat denken jullie er van?

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik zou 5 weken na je laatste ongi aanhouden..dan pas testen.

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meis, jij had toch eerder gevraagd wanneer je kon testen? toch te vroeg gedaan! he dat is vervelend die onzekerheid... Als ik je cyclus zo zie ben je idd te vroeg met testen en kan dat pas over 1,5 week. Dus ga op je gevoel af meis, neem gewoon een wijntje donderdag als je er zo mee zit. je hebt als je zwanger mocht zijn nog geen bloedband met het vruchtje. En als je gevoel zegt dat je dat wijntje niet moet nemen, neem het dan niet en verzin dan gewoon die smoes met hoofdpijn oid.... Ik heb zaterdag ook een feestje en ik volg gewoon mijn gevoel op dat moment. Ik moet rijden dus ik zeg gewoon kan niet, heb hoofdpijn en moet rijden dus lijkt me niet verstandig. Succes meis!

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ps heb je ook ovu testen gedaan of je ei gevoeld? dan weet je ook of je gericht geklust hebt...14 dagen na je ei is meestal je nod, dus kun je een beetje uitrekenen wanneer je kan testen.

5. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik heb geen testen gedaan en niets gevoeld. Dus ik weet eigenlijk niets.

Bij mijn dochter was het zo onverwachts en nu ben ik er continue mee bezig, echt erg!

Ik zit steeds te hopen dat ik echt zwanger ben.

Zal ik dan volgende week pas testen?

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja meis even weer wachten met testen... je wordt er alleen maar onzekerder van als je over 2 dagen weer negatief test. Zou eind volgende wk weer testen dan heb je meer zekerheid want je cyclus wordt er niet ineens korter van, ga maar uit van je gemiddelde cyclus en dat is 5 weken, dus verstandiger is om nog een weekje te wachten met weer testen. sterkte met wachten meis! en ga lekker ontspannen uit eten, echt niemand die wat merkt hoor als je geen wijntje neemt! En anders bestel je toch gewoon 1 wijntje en dan zeg je na 2 slokken,geloof dat ie helemaal verkeerd valt, en dan laat je je vrendin dat wijntje opdrinken (improviseer ook maar wat hoor...) en die hoofdpijn doet het altijd goed, haha!

7. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    hahaha ok, dan wacht ik gewoon. (niet dat dat zo gemakkelijk is)

Maar ik had dat wel gevraagd van dat wijntje aan de verloskundige hier en volgens haar kan het geen kwaad als ik een wijntje drink, en ik zou wel zwanger zijn.
    Dus ik denk wel dat ik een wijntje drink. Dat zal toch geen kwaad kunnen of wel?

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    nou neem dan lekker 1 wijntje! nogmaals, je hebt nog geen bloedband mocht je zwanger zijn en als je er zo tegenop ziet om door de mand te vallen, neem er dan gewoon eentje... Succes met afwachten! ik moet ook nog een week en nee wachten is niet leuk dit is de minst leuke periode aan het maken ve kindje maarja hoort erbij! hou ons op de hoogte hier he mocht je gaan testen! x

enne vroeger dronken en aten ze alles wat los en vast zat wat schadelijk kan zijn voor een baby en wij zijn ook allemaal groot geworden! je moet geen wijn meer drinken na je positieve zwangerschaps test, maar als je (perongeleuk) 1 wijntje hebt gedronken in de eerste twee weken zeggen ze dat het niet echt kwaad kan, je moet er alleen niet meer drinken als je er bewust van bent dat je zwanger kan zijn. 1 wijntje kan dan echt geen kwaad! ;)

9. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ja doe ik!

Heb jij wel echt om de dag geklust?

Ik vind dat wachten idd verschrikkelijk?

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o had er nog wat bijgetikt hihi...

wij hebben na een positieve ovu test die dag geklust en die dagen ervoor ook elke dag (geloof 4 dagen achter elkaar...), daarvoor een keer en daarna ook een paar keer maar dat was na ei. Wij hebben goed rondom ei geklust ik ben meer van het spontane, het moet wel leuk blijven! nu deze mnd voor het eerst ovu testen gebruikt en we zij er wel achter gekomen dat we die 2 maanden ervoor compleet langs ei heen hebben geklust... wij klussen niet echt om de dag zeg maar. Maar deze maand wel gericht geklust! nou spannend is het wel... Eet ze donderdag! en geniet lekker van dat ene wijntje haha!

Deel Deze Pagina