poep omhoog na het klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mega Babs, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Hoi iedereen,

Wie ligt of lag met zijn bibs omhoog na het klussen? Zoja hoelang, en hoe hoog?

Wie helpt me?

Groetjes Babs

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik heb vaak gelezen dat dit niets uit maakt hoor;)

3. Hoi Babs,

Ja, ik lig met mijn bibs (nederlands) :D omhoog!
    Na het vrijen leg ik een kussen onder m'n bibs (en voeten opgetrokken, dus knieen naar de lucht) en dan blijf ik ong. 20 mintuten liggen, totdat ik het zat ben en ga dan naar het toilet om even te plassen. Ik weet niet of het helpt. De zaadjes schijnen zelf naar boven te kunnen "klimmen", zelfs als je gewoon rechtop staat/zit.
    Ik heb ook eens gelezen dat een man was klaargekomen voor de vagina van zijn vriendin en dat ze daardoor zelfs zwanger is geraakt! het zaad was hierbij dus uit zichzelf naar binnen geklommen :D

Succes!

4. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Dank je wel hoor. Mijn geneacoloog zei dat het helpt, maar ik was vergeten te vragen hoelang je dat moet doen :D en jij ook succes (al weet ik niet of je het nog nodig hebt ;) )

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    whaha ik denk al: poep omhoog na het klussen?! Zou ik toch ff langs de huisarts gaan

Maar nu ik het topic lees snap ik wat je bedoelt! :D
    Heb ik ook gedaan inderdaad.
    Gewoon een kussentje eronder en een minuutje of 5 blijven liggen.

6. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Dank je, het is omdat een vriendin zei dat ze daar heel de nacht op haar rug moest voor slapen. En ik kon dat niet, daarmee dat ik dat eens hier vraag. Gelukkig dat het maar 5 min is

Groetjes

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben zwanger geworden dmv inseminaties maar heb bij mn 2 meiden 15 minuten met mn benen en bekken gekanteld gelegen :)
    Bij dit kindje slechts 5 minuutjes!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ik doe dat nooit en ben toch in de eerste ronde zwanger geraakt van mijn zoontje. Wel vreemd advies van een gynaecoloog vind ik eerlijk gezegd. Aan de andere kant, baadt het niet schaadt het niet.

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik heb ook gehoord dat het helemaal niks uitmaakt....t gaat met zo'n vaart en de sterke die komen toch wel door.....maar als ik de tijd heb blijf ik ook ff 5 min liggen hoor...gewoon t idee maar het schijnt niks uit te maken....we zullen het zien he!

10. s1986

s1986 Niet meer actief

Misschien dat je ze een heel klein beetje helpt in de goede richting maar verder ze moeten het toch echt zelf doen want dan zijn ze er nog niet.

11. ALTIJD!

De eerste 2 keer was ik ook in 2 rondes zwanger, ik heb gehoord dat je 10 minuten moet blijven liggen met je billen omhoog en pas 's morgens moet gaan plassen zodat alle zaadjes naar binnen kunnen zwemmen.

Ik leg altijd een kussentje onder mijn billen en leg mijn benen omhoog tegen de muur.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Pas s ochtends plassen? Zo daar kweek je urineweginfecties mee meid, direct plassen na de sex.
    Zaadjes die goed zijn zwemmen over in jouw vocht, het vocht dat eruit loopt is gewoon vocht waar zaadjes in zaten en waar de slechte nog inzitten.
    Ik had ook heel veel terug loop dat ik dacht dat dit m niet zou worden haha

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik blijf meestal een paar minuutjes gewoon op mijn rug liggen, en dan ga ik toch echt plassen. De snelste zwemmertjes zijn allang onderweg ;)

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik ben ook maar een paar minuutjes blijven liggen, zoals altijd...als ik niet gelijk naar de wc ga heb ik heel vaak gelijk blaasontsteking, maar mom nou gelijk op te vliegen vind ik ook zo sneu!
    ik was binnen 3 maandjes zwanger dus ik denk dat het niet zoveel uitmaakt!

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ben nooit blijven liggen, en toch echt snel zwanger geraakt. ik ben bang dat ik blaasontsteking krijg (niet dat ik het ooit gehad heb gelukkig), dus ga altijd gelijk plassen na het vrijen. :oops:

dus volgens mij is het onzin; de goede zwemmertjes zijn toch allang onderweg naar boven!

16. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    Ik plas bijna nooit na het vrijen..... hoor nu voor het eerst dat het niet goed is niet gelijk plassen... maar ik moet ook helemaal niet plassen?

17. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik hoef ook niet te plassen na het vrijen hoor. Is helemaal niet erg, wij klussen al 2,5 jaar en langer natuurlijk maar sinds 2,5 jaar let ik erop. Ik blijf ook liggen en val heerlijk in slaap na het klussen.
    Ik heb nog nooit een ontsteking hierdoor opgelopen.
    Maar ben er ook niet zwanger door geworden, dus volgens mij maakt het niets uit.

18. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    :D das een pak van mn hart... dacht al.... ben ik niet normaal?

19. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Ik ga ook altijd naar de wc erna maar nu blijft ik toch ff 10min op me zij liggen :p

20. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

haha kzag het onderwerp en ik d8: jaaa? :confused: hoe kan dat dan :confused:

maar nu het verhaal te hebben gelezen snap ik dat je de billen bedoeld ;)

ik doe het ook nooit, ze vinden hun weg vanzelf wel..

Deel Deze Pagina