Hoi, Ik wil volgende week proberen een papje rijstebloem te geven vanaf de lepel. Nu gaat het om een paar theelepeltje en wil ik dus niet een hele bak klaar maken want het gaat dan toch weg. Hoe zijn jullie hier mee begonnen en hoe maakte je het klaar. Als ik het in de fles ga doen als de lepel niet werkt wat voor speen moet ik dan gebruiken? We gebruiken de avent flessen en met de nutriton erdoor heen heb ik een drie standen speen en die moet ik zelfs al open draaien anders gaat het er niet door heen. Is dat met de pap ook zo of zijn er pap spenen voor de avent flessen? Wat een vraagen voor een papje maar wil graag goed beginnen. Groetjes sandra Edit moderator: verplaatst naar Voeding
ik begon met gewoon wat je normaal in de fles doet laatste fles aantal schepjes 2 scheppen nutriton en 3 theelepels nutrix zo kon hij langzaam wennen
ohaj en langzaam iets meer dan pas kun je beter papje met lepel geven anders heb je kans dat ze krampen krijgen ik heb ook de avent flessen en ik gebruik de 3 standen speen