wat te doen?

Discussie in 'Voeding' gestart door Brien24, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een zoontje van 2 weken oud. Sinds gisteren spuugd ie elke keer na zijn voeding. Vanmiddag gooide hij bijna zijn hele voeding eruit en om half 10 toen ik zijn fles gaf kwam er weer een hele golf. Daarna nog een beetje gegeven maar dat is er net ook weer uit gekomen
    weet niet zo goed wat ik moet doen. Me man is niet thuis die had ik wel gesms die zei morgen maar de huisarts bellen.
    Me moeder had ik op msn die zei bel gewoon de huisartsenpost maar ik ben niet iemand die snel s'avonds een dokter belt.
    Heb zo medelijden met me kleine knul

Ik geef friso voeding
    Ik had net zijn temp gemeten en die was 36,3 en volgensmij is dat veelste laag

Groetjes

Brien

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Als je het niet vertrouwd kan de altijd de ha post bellen, die kunnen je ook tips gegevem

Miscchien wat kleine hoeveelheden gegeven. weet niet hoeveel hij krijgt?

Na een voeding een half uur rechtop houden om het maagje rust te geven en het te laten zakken.

Voor de temp, ik vind het niet veels te laag mijn zoontje heeft dat ook,
    Even het nekje voelen, als dat lekker warm aanvoelt niks aan doen, voelt het wat koud warmer aankleden

Hopelijk heb je er wat aan

3. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Hij krijgt maar 90cc hij wilt namelijk niet meer. Had al een beetje op internet gelezen en daar zeiden ze ook rechtop houden ook tijdens het voeden Ga dat is proberen

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Geef je het op vaste tijden of op verzoek?

5. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    we proberen wel vaste tijden aan te houden maar dat lukt niet altijd sinds gisteren kom hij om de 2 a 2 half uur alleen in de nacht komt hij meestal na 4 uur. Maar gisteren en vandaag was het een drama hij kwam zowat om de 2 uur. Hij heeft vanavond voor het laaste om kwart over 9 gehad en die had ie uitgespuugd maar hij heeft tot nu toe nog niet gehuild dat hij zijn fles wilt nou zijn de 2 uur nog niet voorbij

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zou het even laten gaan, kijken wat hij doet, niet langer als 4 uur tussen houden hoor (denk ik)
    Misschien is hij wat misselijk

7. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    ja wacht het nu ook even af.

heel erg bedankt voor je andtwoorden

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    is al goed, laat je nog weten hoe het verder gaat

Schroom niet om de huisarts te bellen hoor morgen als je het niet vertrouwd

9. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Hoi

Vannacht is het wel goed gegaan niet echt gespuugd wel iets toen ik hem vanmorgen uit bed haalde. Maar gelukkig niet meer zulke grote golven als gisteren. Vanmorgen de huisarts even gebeld en daar gaven ze me het advies om vaker te stoppen tijdens de fles. En na de fles in het wippertje te zetten zodat zijn voeding kan zakken.
    Mara mocht hij na elke voeding elke keer alles eruit gooien dan moet ik bellen voor een afspraak bij de dokter

Groetjes

Brien

Deel Deze Pagina