In juni gaan we naar Duitsland en in september gaan we naar Mallorca op vakantie. Op beide plekken vinden wij waarschijnlijk niet onze vertrouwde Campina melk of karnemelk. Hebben jullie tips voor andere merken van melk of karnemelk die enigszins te nuttigen zijn in deze twee landen? Ons zoontje eet Bambix met halfvolle melk en manlief drinkt karnemelk bij zijn ontbijt. Ik weet het... het is een hoog " wat de boer niet kent, dat vreet/drinkt hij niet " gehalte.. Maar misschien hebben jullie nog ideetjes! Alvast bedankt
De melk en karnemelk die ik ooit geprobeerd heb in beide landen was echt niet te drinken. En aangezien er misschien wel meer zijn, die daar ook tegen aan liepen, misschien dat iemand een merk of verpakking heeft, wat wel een beetje te drinken is.
Wij kopen altijd melk waar je het woord gepasteuriseerd in terug vindt. Prima melk. Karnemelk nog nooit gezien eigenlijk.
Ook altijd gewone melk gekocht in de supermarkt... die er ligt bedoel ik dan! Karnemelk nooit eigenlijk. Je kunt anders ook wat houdbare melk meenemen? Had ik toen voor onderweg gedaan, van die drinkpakjes...
In elk geval melk uit de koeling pakken Misschien had je de vorige keer gesteriliseerde melk te pakken? Die smaakt idd echt wel anders. Maar met gewone gepasteuriseerde halfvolle melk (is geloof ik de 1,5% melk oid) heb ik nooit problemen gehad in het buitenland.
Thnx meiden! Dan ga ik daar eens goed op letten. @ Rosao, kan inderdaad best. Weet alleen nog dat het niet te zuupen was. De klonten zaten er toen in bah..
Aangezien geen van mijn kids melk lusten (ook nooit gedronken), ga ik altijd op zoek naar karnemelk. En anders maar yoghurt..
Inderdaad gewone melk uit het koelvak kopen en niet de houdbare, gesteriliseerde melk. Die is idd niet te drinken