Hoi allemaal Ik ben even ten einde raad. Mijn zoontje van 10 maanden wil ineens niet meer eten. Ook noet wat die voorheen super lekker vond. Hij luste eigenlijk alles! En in eens van de een op de andere dag niets meer! En dat duurt nu al 3 dagen Hij begint wel heel enthousiast maar na 2 a 3 happen is het gebeurd. Dan begint die heel heftig met z'n handjes over z'n en in zijn mond te wrijfen. Als ik z'n handjes vasthou dan is helemaal het hek van de dam. Uit nood geef ik hem nu na dat die dat dus doet maar de fles. Die drinkt die wel op. Maar dat is natuurlijk niet genoeg! ik ben echt de hele dag maar met een bordje achter hem aan aan het hobbelen in de hoop dat die dan toch maar een stukje eet. Ik zit echt met me handen in het haar. Morgen een extra afspraak gemaakt bij het consultatie bureau maar mischien hebben jullie nog tips of iets Groetjes Sanne
Ja die zijn wel aan het door komen boventanden. Maar met ondertanden had die helemaal nergens last van. Maar zal die echt daarvan zo heftig reageren en niet meer willen eten?
Zijn tandjes, hier laatst met doorkomende hoektanden twee dagen geen kauwbaar eten willen. Fruit ging nog wel en soep en san gewoon een bordje pap die heel makkelijk in gaat. En hiervoor nooit last van gehad.
Tot een jaar is de fles juist wat hii nodig heeft. Bijvoeding is tot een jaar écht bijvoeding. Je kan dus gerust als hij niet wilt, wat extra melk geven. Fruit wil misschien nog wel lukken. En een keer een soep stengel tussendoor misschien? Hier zelfs nog bij de jongste, zodra die niet lekker is leeft hij op lucht en knijp fruitjes. Eten is echt het eerste wat hij laat staan.
Ik herken het ook van tandjes... Ze wilden zelf het koekje niet. Ze moesten er van huilen hihi. Ze wilde wel en toch niet. Fruithap en pap ging. Brood ook niet. Dus extra borstvoeding gegeven die momenten. Gaat wel weer over.
Hier waren dat ook echt tanden/ kiezen. Hij wilde wel eten, maar het deed hem gewoon teveel pijn. Ik gaf af en toe wel eens een zetpil als hij echt veel last had. Bv. een uurtje voor het eten, dan ging het vaak wel beter.