Hallo, Even een vraagje aan de medemama's, Mijn meisje is nu bijna 18 maanden en ze eet sinds 2 weken bijna geen brood, fruit en avondeten....als ik haar tussen de middag brood geef dan eet ze wel wat van de kaas en de vleeswaren (peutert ze van haar brood af) maar haar brood laat ze staan. Als ik haar brood geef met daarop smeerkaas of pate dan hoeft ze het helemaal niet en soms zuigt ze het beleg er af en spuugt het brood uit. Avondeten ging eerst supergoed maar dat gaat de laatste tijd echt steeds slechter..vanavond wilde ze zelfs haar toetje niet. Ik geef haar nog wel altijd om 19u een papflesje. dat deed ik ook toen ze nog wel heel goed at. Ook fruit vond ze eerst superlekker maar daar wil ze de laatste tijd ook steeds minder van weten...erg frustrerend. Ik dwing haar absoluut niet om te eten maar blijf het natuurlijk wel gewoon elke dag aanbieden. De laatste week heeft ze last van doorkomende kiezen en daar voelt ze zich niet zo lekker door maar een week daarvoor is het 'eetprobleem'al begonnen... Wie herkent dit en heeft er misschien tips voor me? Of is dit gewoon een fase waar ze vanzelf weer overheen 'groeit'? Alvast bedankt! Groetjes Claudia
Hier ook zo een fase gehad. Nu gaat het al stukken beter. Hier kwamen er toen ook kiezen door. Dus een heeft denk ik wel met het ander te maken. Fruit eten doet hij nog steeds niet zo graag helaas. Voor de rest eet hij prima en ook zijn avondeten