Met de Taxi

Discussie in 'De bevalling' gestart door MIss X, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi

Iemand hier ervaring om de taxi te gaan bellen als het zover is.
    Mijn vriend heeft namelijk nog geen rijbewijs, (ik wel gaat alleen moeilijk met weeen)

Ik woon ook bij zo'n stomme 80 kilometer zone op de snelweg en als het spitsuur is mogen ze toch wel gebruik maken van de vluchtstrook?

Ik heb gekozen voor een iets verdere ziekenhuis. Ongeveer fileloos 15 minuutjes rijden..

Iemand hier ervaring met de Taxi en of Spitsuur.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee geen ervaring.

Maar anders bel je de taxicentrale op, en vraag je wat ze wel en niet mogen als ze een zwangere vrouw die aan het bevallen is vervoeren.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Even de taxicentrale bellen.
    En op tijd nh zh gaan.... zou niet wachten op zoveel cm...
    Vraag je vk eens, wat zei er van vind.

4. sara6200

sara6200 Lid

31 okt 2006
    59
    0
    0
    misschien is thuisbevallen een optie.en anders kan je vk je toch brengen.
    hier bij ons vraagt de vk altijd of je eigenvervoer hebt of dat zei jou mee neemt.

5. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik heb een beetje hetzelfde probleem.

Ik heb maar bedacht mijn vader meteen bij het allereerste signaal te bellen. Die kan in 45 min - 1 uurtje hier wel zijn. Moet in theorie tijd genoeg zijn.
    Heb eigenlijk liever niet teveel mensen om me heen als ik met weeen loop, want ik ben al niet zo'n held...
    Maar een taxi lijkt me ook niet echt fijn. Als ze hier al komen. Mijn vriend heeft er laatst op een zondagmiddag ook 1,5 uur op gewacht (belachelijk!).
    Tsjaa, en anders wordt het een ambulance.

Ik hoop maar dat het allemaal rustig aan genoeg gaat, zodat mijn vader me weg kan brengen. Maar dan ook het liefst weer zo snel mogenlijk, dat ik niet te lang om hem heen hoef te kreunen enzo... hhh.

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Denk dat een uur voor mij te lang duurt. Ik ga het idd even aangeven. Al is de taxi bij ons binnen 10 minuten. Woon in de stad!

7. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    Mijn vriend heeft er laatst op een zondagmiddag ook 1,5 uur op gewacht (belachelijk!).

hahaha! :D Nou als zo'n chauffeur jou ziet puffen zal ie vast zijn gaspedaal en alternatieve (korte!) routes weten te vinden! Zou me daar echt niet druk om maken. En anders heeft die chauffeur toch ook weer een mooi verhaaltje om tijdens verjaardagen te vertellen ;) !

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ben je van plan om in het ziekenhuis te bevallen of thuis?
    Als het spoed is, dan kun je altijd een ambulance bellen.
    Als het gewoon is omdat je in het ziekenhuis wilt bevallen hoeft de taxi toch niet over de vluchtstrook.
    Je gaat in de meeste gevallen niet pas naar het ziekenhuis als je kind er half uitkomt, en dan is de vk er ook nog bij.

9. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    een taxi wordt hier in belgië toch niet gedaan hoor. Te veel risico (voor hen) zij nemen geen barende vrouw mee. Enige oplossing is ziekenwagen bellen of een thuisbevalling.

Groetjes,
    N22

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik ben alle 4 keer met de taxi anar het ziekenhuis gegaan, midden in de nacht, nooit geen probleem gehad hoor, ik ging gewoon zitten op een handdoek zodat de stoel niet vol vruchtwater kwam :p Kzou niet weten waarom ze daar moeilijk over zouden doen :(

11. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    hier in antwerpen doen ze dit niet, ze zeggen bel dan maar de ziekenwagen. Of vrienden.

Vind het ook niet kunnen hoor, al moest ik iets meer betalen maakt me niet uit.

Groetjes,
    N22

Deel Deze Pagina