Sorry, niet zo'n smakelijk kopje.. Maar weten jullie of de slijmprop altijd 1 geheel is zeg maar, of kan het ook zijn dat je meerdere keren achter elkaar dikke draden/kloddertjes verliest : :
Kwam bij mij in delen, en was niet zo prettig... Liever in 1 keer die handel eruit zeg ik dan Iéts in mij zegt me dat het bij jou momenteel zo is, in dat geval: succes meis!
hoop dat je gelijk hebt platliggertje, en vooral dat ons meisje niet te lang meer op zich laat wachten!
Ik hoop met je mee (maar het kan nog een tijdje duren eer de bevalling start hoor, bij de eerste zat er een week tussen het verliezen van de slijmprop en de eerste wee...)
ja kweet het , maar heb een heeeeel klein beetje hoop omdat een en ander van binnen de afgelopen dagen wel wat zachter en ruimer is geworden na het onderzoek van de gyn, moet ook officieel nog 2 weken, maar ja hoop doet leven he haha
Hoop is de steunpilaar der mensheid. Moest hoop niet bestaan, dan waren er al velen die zichzelf de dood hadden ingejaagd. (wijze woorden van m'n oma zaliger, en ze had nog gelijk ook!)
Bij mij is ie in 2 delen gekomen....jakkes. Het eerste deel op zaterdagochtend, het 2e deel op zondagochtend en zondagavond begonnen de weeen.