Oefenweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door wizard, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Hoi dames,

En opnieuw een nacht waarin ik niet geslapen heb... Door mijn bekkeninstabiliteit slaap ik al heel lang niet meer goed. Omdraaien in bed wordt met de dag pijnlijker. Vannacht heb ik ook erg veel last gehad van harde buiken, ik hoefde me maar iets te bewegen of ik had al een harde buik te pakken. Ook heb ik veel pijn en samentrekkingen gehad helemaal onderin mijn buik, waar de blaas zit. Op een gegeven moment had ik zo'n pijn dat ik om 5.00u maar ben gaan douchen. Ik dacht eerst: zou ik misschien blaasontsteking hebben maar ja dan zou ik er overdag toch ook last van moeten hebben gehad. Na het douchen is de pijn ook niet minder geworden. Ik dacht ook continu dat ik moest plassen en poepen maar dat was niet zo, het was alleen maar aan het rommelen.

Mijn vraag is dus eigenlijk of iemand weet of je bij oefenweeen ook helemaal onderin de buik samentrekkingen hebt en dat het hard wordt? Anders toch maar laten controleren op blaasontsteking of kunnen dit ook al echte weeen zijn?

Liefs Eva
    40,5 wkn

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Moet je snel naar de VK?
    Effe daar je verhaal doen en als je echt zo weinig slaapt krijg je of vanzelf van de vk een slaaptablet en anders gewoon om vragen. 1x in de 3 dagen mag je een tablet en een nachtgoed slapen is gewoon heerlijk dan.
    en als je vermoed dat het misschien een blaasontsteking is effe je huisarts bellen zo testje is zo gedaan.

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ben je niet toevallig overdag heel druk geweest? Je kunt het idd ook onderin je buik voelen hoor. Was je kindje al volledig ingedaald? Dat voelt namelijk ook erg vervelend aan...

Bij twijfels altijd ff de vk bellen!

groetjes Setje

4. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    Ik heb ongeveer hetzelfde sinds vorige week, mijn verloskudige zei dat het toch voorweeen zijn..

5. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    klopt, ik heb het ook, ongesteldheidskrampen noem ik het maar de verloskundige zegt ook dat het voorweeen zijn

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt idd als voorweeën. Ik heb ze ook ;)

Deel Deze Pagina