Uistrijkje en menstruatie

Discussie in 'De lounge' gestart door Aagje80, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aagje80

Aagje80 Lid

16 sep 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet vandaag een uitstrijkje laten doen omdat ik 6 maanden geleden een pap3a uitslag had was toen trouwens zwanger en het onverklaarbare bloedverlies vandaar dat uitstrijkje
    Vanacht inneen ongesteld geworden en vanmorgen dus gebeld omdat ik overal op internet lees dat je geen uitstijkje moet maken tijdens een menstruatie
    In eerste instantie wou ze de afspraak verzetten maar toen ging ze toch nog even overleggen omdat ik aangaf dat ik ook borstvoeding geef
    Bleek inneens dat ik gewoon mocht komen en dat het door zou gaan
    Ben nu zo bang voor een slechte uitslag
    Is er hier iemand die ook een uitsrijkje heeft laten doen tijdens de menstruatie

2. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Wel een ervaring met nacontrole 6 weken na de bevalling, de dag voor de controle werd ik ongesteld. Het antwoord van de gynaecoloog daarop was:"als ik afspraken af zou moeten zeggen wegens menstruatie, had ik vrij weinig te doen"

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

hier hoef je van de gyn of dokter niet te komen hoor als je ongesteld bent , heel veel vrouwen bellen gewoon af, dat snappen ze ook gewoon, niet zozeer voor hun (hun kunnen ze werk toch wel doen) maar ze snappen wel dat niet iedereen dat even rein of prettig vind.

Mij is ook gezegd dat ik ongesteld geen uitstrijkje kon doen dat ik dan moest afbellen en nieuwe afspraak maken... dus ja precies weet ik het niet maar is wel apart.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik hoefde de vorige keer ook niet langs te komen toen ik ongesteld was. Afspraak werd gewoon verzet.

5. Aagje80

Aagje80 Lid

16 sep 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag dus gewoon gegaan en volgens de gyn hebben ze tegenwoordig zulk goed matriaal dat het gewoon kan tijdens de menstruatie
    Nou dat hoop ik dan maar

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een uitstrijkje laten maken bij het einde van mijn menstruatie.
    Bij verdergaande onderzoeken zoals een colposcopie mag je niet ongesteld zijn.

Succes! Ik hoop dat je gewoon 1 scoort!

Deel Deze Pagina