PostNL bezorger: Wel goed bezig!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ik zie vaak PostNL- frustraties hier staan maar ik heb de afgelopen week eigenlijk gewoon 2 top-bezorgers meegemaakt.

1) Het was lekker weer, ik zat in de tuin en er zou een pakketje komen. Nu hebben wij een vrij lange tuin dus ik hoor de bel niet, we wonen in een hoekwoning, dus wel hek aan de kant van de straat. Hoor ik ineens " Mevrouw, PostNL met een pakketje". De bezorger had dus aan de deur gestaan maar kreeg geen gehoor dus hij dacht ik probeer het achterom. Goed bezig!

2) Ik was aan het wachten op Nutramigen AA. Ik opgebeld naar de leverancier wanneer het nou eens bezorgd zou worden (ik was al 1,5 week aan t wachten op een belletje over afleverdatum ivm schaarste Nutramigen), ja zegt hij ze zijn vandaag aan de deur geweest tussen 12 - 2 (ik was naar de markt), nouja ik aangegeven dat ze (=leverancier) dan wel ff hadden mogen bellen want dan was ik thuis gebleven. Nouja helaas dus, ik kom thuis ligt er idd een briefje dat de bezorger was geweest en morgen terug zou komen. Om 5 uur gaat de bel! PostNL aan de deur "Ja ik reed langs en zag licht branden (mijn tv haha) dus ik dacht ik probeer het nog eens. Nou je kunt je voorstellen dat ik wat blij was want was met mijn laatste blik bezig!

Waarom ik het hier heb geschreven? Nouja, gewoon om ook maar eens aan te geven dat er ook goede bezorgers bestaan!

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kijk en DAT noem ik nou service! Echt top!!

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Top! Zo kan het dus ook. Dat mag ook wel eens gezegd worden :)

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Ik kreeg vandaag en zak hondenvoer van 20 kilo bezorgd bezorger ooh mevrouw ik zal hem wel even binnen zetten waar mag hij heen, ach hier direct in de gang is goed mijn man helpt hem vanavond wel verder, dus ze kunnen het wel

5. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Positieve berichtjes zijn altijd leuk! Zeker als het gaat over mensen die wat extra's doen voor een ander! Word daar altijd erg vrolijk van! :D

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ben ook tevreden over PostNL. Wij hebben eigenlijk altijd dezelfde bezorger, ook van pakketjes. Zijn altijd reuze vriendelijk en behulpzaam. Zo heb ik afgelopen tijd verschillende pakketten ontvangen en als ik er niet was mocht hij het achter zetten in de tuin (had ik gezegd tegen hem). Kom ik thuis, staat het netjes beschermd onder de tuintafel. En ook nog een briefje in de bus dat hij het pakketje achter heeft gezet.
    Ik heb ook een compliment gegeven via de site van Post NL. Zo leuk, kreeg later van die bezorger een bedankje voor het compliment. Op de site staat dat dit intern blijft en je ook geen antwoord krijgt op je compliment. Maar toch kwam het wel bij de juiste bezorger aan, dat vind ik echt super gewoon

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat fijn! Zo kan het ook gelukkig.

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Wij hebben hier ook een super bezorger! Altijd netjes op tijd voor 9.30 en als we er niet zijn legt hij op de afgesproken plek. Ideaal!

9. rums

rums Niet meer actief

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Het blijft mensen werk he.. Dus tref je een leuke,attente bezorger dan komt het zoals je ziet helemaal goed! Jammer als net die niet gemotiveerde bezorger jou wijk loopt..

11. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Hihi, hadden wij hier vorige week.. Die knul kwam hier nog even langs om te kijken of er iemand thuis was :D

Heb nooit geen klachten over hem, het is bijna altijd dezelfde postbezorger, altijd even vriendelijk.. En ook hij zet zwaar spul netjes in de hal ^^ Laatst vroegen wij hem om elastiekjes, lag bij thuiskomst de hele mat vol! haha..

Waar ik vaak moeite mee heb zijn de buren die hun pakketje hier een week lang in de hal laten liggen voordat ze het een keer op komen halen.. :/

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Met onze bezorgers is niets mis. Ken ze ondertussen bijna allemaal persoonlijk en als ik er zelf niet ben geven ze het pakketje soms af bij mijn moeder. Ook altijd even een praatje maken, vooral een van hen, die altijd vertelt wanneer hij suikerfeest heeft of op vakantie gaat. Is erg fijn :)

Wat aan het bezorgen vooraf gaat ben ik helaas niet meer over te spreken.

13. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Heb er sowieso nooit geen klachten over, leuke gozer en die is hier inmiddels toch wel kind aan huis :)

14. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Zo een pakketbezorger heb ik ook. Komt hier al een paar jaar en als ik er niet ben (op mijn werkdag, volgens mij weet ie dat precies) komt ie rond een uur of 18:00 nog een keer. Soms zie ik hem al in de wijk rijden en als ik dan weg moet haal ik het even bij hem op. Laatst fietste ik langs zijn bus en riep ie dat hij een pakket voor me had, of ik straks thuis was.
    Baalde wel van die staking vorige week, maar daar kon hij natuurlijk ook niks aan doen...

15. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Haha.. super! Zo kan het dus ook..
    Ik heb trouwens helemaal geen klachten of frustraties over PostNL, DHL of wat voor bezorgservice dan ook.. gaat hier altijd naar behoren! :)

16. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het gaat hier ook altijd top!

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hier weet intussen de vaste bezorger van de pakketjes onze namen al dus dan groet hij met naam en blijft nog even kletsen. Als mijn vriend niet thuis is zegt hij altijd dat ik hem de groeten moet doen. Denk dat we wat te veel bestellen ;)
    De bezorgers van de post zijn hier heel verschillend maar nog geen problemen gehad wel af en toe dat ik heel verbaast ben over de dingen hoe ze het doen.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dan breng je het naar ze toe? :p Ik ging altijd naar de buurman zodra ik het briefje zag, maar meestal kwam hij al aanlopen als ik thuis kwam en de deur aan het openmaken was (begluurder :p). Die denkt vast ook, weg ermee, hahahaha.

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij hebben ook een topbezorger! Altijd vriendelijk, zet zware dingen voor mij binnen neer en laatst kwam ik hem buiten tegen: hij had een pakkerje voor ons, of er iemand thuis was. Dat was er niet maar ik kon het wel gelijk aannemen.

Op ons vorige adres hadden wij een bezorger die vaak een briefje in de bus deed dat wij er niet waren terwijl wij er wel waren en de bel het ook gewoon deed. Ik heb er meerdere keren klachten over ingediend. Op een gegeven moment kwam zijn teamleider ons pakketje brengen en vroeg of het nu wel beter ging want hij had zijn bezorger goed op de vingers getikt, hij bood ook nog zijn excuses aan. Wel heel netjes en de bezorger kwam daarna wel elke keer. :p

20. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hier vandaag ook een top bezorgster , khad vriezer (tafelmodel) besteld pakket woog bijna 40 kilo en ze zag dat ik pijn had , vroeg ze heel lief waar ze hem neer mocht zetten , en toen ik hem aan wilde pakken tilde we samen , ik had wel door dat zei 35 tilde en ik maar 5 ofzo XD heel attent :D

Deel Deze Pagina