Hallo, Zijn er mensen die al eens een keer met de trein/eurostar naar engeland zijn geweest? Zo ja, hoe beviel dat? Want het lijkt me heel anders dan met een gewone trein reizen?
Zelf geen ervaring mee! Maar we waren afgelopen kerst in Londen , zaten in een hotel kwamen daar een ander stel tegen en die waren met de trein gekomen ! Beviel ze super goed en ze waren er tegelijk met ons haha ! Veel plezier in Londen echt super leuk!
Ik heb het een aantal jaren geleden eens gedaan. Het beviel op zich goed, zelfs de overstap in brussel is goed gelukt (moet je tegenwoordig nog steeds overstappen? weet ik eigenlijk niet) Het enige nadeel vond ik dat je een heel stuk onder de grond door gaat, ik dacht een half uur of zo. Logisch met zo'n tunnel natuurlijk maar persoonlijk ga ik dan liever met de boot, en dan samen met iemand die het niet erg vind om links te rijden Heel veel plezier, londen is een leuke stad, veel te doen,maakt niet uit welke tijd van het jaar. Ik heb er vroeger gewoond, ik vermaakte me prima!!
Ik heb dit ook onlangs gedaan, ik vond het ideaal! Ben in Luik opgestapt en in Brussel over gestapt. Zorg er wel voor dat je genoeg tijd hebt voor het overstappen, want je moet wel langs paspoort- en bagagecontrole.
Heb het een aantal keer gedaan, maar dan vanuit Lille waar ik een paar jaar geleden woonde. Gaat zeer rap, ook dat stukje onder de zee is snel, maar in Engeland gaat het meteen een stuk langzamer (een paar jaar geleden in ieder geval). Ik vind het veel fijner dan de boot, alleen heb ik wel altijd een beetje last van mijn oren in de tunnel. Verder is het super relaxed en je komt midden in Londen aan.