Wie heeft er nog leuke tips voor vakantie huis. 10 volwassene met 7 kinderen. Mag Nederland of Duitsland België zijn. Willen liefst met Hemelvaart weg.
Wil je op een park? Anders heb ik nog een leuk idee! Groepsaccommodatie - Bed and Breakfast De Nieuwe Tijd: Welkom
wij zijn eens in winterswijk geweest op een boeren camping waar ze een groepshuis hadden waren 2 woningen maar je kon er 1 van maken met een super mooie en grote tuin eromheen
Het nadeel van die landal parken is dat je echt van woensdag tot en met maandag boekt en wij willen graag van woensdag tm zaterdag. Wordt denk ik nog wat
via belvilla boeken, zeker als je niet aan vaste wisseldagen vast wilt zitten. Genoeg grote huizen te vinden, zeker in belgie (ardennen) en duitsland (eifel, winterberg e.o., Harz)
De warre in Neeroeteren in België is ook een hele leuke accommodatie en kun je per nacht huren, helemaal biet zo duur
Ik heb niet direct een naam voor je, maar wij gaan ook elk jaar met een grote groep weg en gaan dan altijd naar de Ardennen. Daar zijn veel grote huizen te huur, en vaak met zwembad/sauna/jaccuzi erbij.
Wij zijn 2x geweest in Hoge Hexel, een kleinschalig bungalowpark met 1 grote groepsaccomodatie. Dat huis heeft 10 slaapkamers en heeft werkelijk alles! Dubbele keuken en woonkamer, zes badkamers, rondom terrassen. Park heeft een binnenzwembad met glijbaan en een kleine indoor speeltuin.