Met de trein naar Genk (Belgie)

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,
    Ik had even een vraagje, een vriendin van mij wil binnenkort naar een kliniek in Genk.
    Nu is mijn vraag of iemand misschien weet of dat makkelijk te bereiken is met ov.
    Ik heb al een beetje op de ns gekeken en op delijn (belgische ns).
    Zoals het er nu uit ziet eerst naar Roosendaal dan naar Antwerpen en daar overstappen op de trein naar Genk.
    Maar dan zijn we zo'n 4,5 uur onderweg op de heenreis, dus dat betekend op 1 dag bijna 9 uur reizen, pfff
    Is er toevallig iemand die een betere verbinding weet of een site waar je de reis kan plannen vanuit nederland naar belgie ?
    De auto is geen optie.

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Woon je in Roosendaal? Dan kan ik eens voor je kijken.

3. We wonen in Zeeland, maar het leek mij het meest logisch om eerst naar Roosendaal te gaan. Jammer dat de site's niet zo duidelijk zijn of ik niet ze niet zo snap. Lief dat je wilt kijken :)

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Als je in Roosendaal woont dan zou je het volgende kunnen doen:
    Trein van Roosendaal na Breda
    Overstappen op trein na Eindhoven
    Overstappen op trein na Maastricht

Vanaf station Maastricht, bus nemen na Genk

Totale reisduur volgens 9292ov.nl en delijn.be
    3 uur
    Trein: 2.13 uur
    Bus: 0.48 uur.

5. Heb net een site gevonden maar ben dan nog 3.55 minuten onderweg. nshispeed.nl
    Denk dat er weinig andere opties zijn...

6. Dank je wel voor het opzoeken!
    Ik zal eens gaan overleggen.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Einad soms het zol in genk??

8. @ elif, nee naar een welness kliniek in Genk.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mmm dat weet ik niet terwijl ik er 15 min vanaf woon hihi

10. @ elif, haha het is een kliniek voor oa plastische chirurgie. Het is in de Grotestraat in Genk, zegt dat je misschien iets ? Ik weet niet eens alles te vinden in mijn eigen woonplaats :$ Mag blij zijn dat ik iedere keer mijn huisje weer terug vind ;)

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik zou even wat reviews opzoeken over die kliniek, volgens mij zijn ze laatst bij een programma als DAS je goed recht oid geweest.

Ken ook iemand die er gewerkt heeft, met de nadruk op heeft.....

12. bereke

bereke Niet meer actief

Allee Elif, de kliniek van Jef Hoeybrechts! Is vrij bekend! Maar of ze goed zijn, geen idee...

13. @ brenda, bedankt voor je antwoord. Dit wist ik niet ik zal eens even zoeken op internet.

14. @ bereke, gefeliciteerd met je zwangerschap!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ einad: De wellnesskliniek ligt in Genk centrum, dus da's wel makkelijk bereikbaar.

Nadeel van het openbaar vervoer is dat de aansluitingen van de nmbs van Antwerpen naar Genk niet zo ideaal zijn. Je kan eventueel als je vanuit Antwerpen komt de trein tot Hasselt nemen en van daaruit de bus of trein naar Genk. Lijkt mij iets simpelder. ;)

16. @ nijntje, bedankt voor je reactie. Ben nu een beetje op internet wezen kijken en weet niet of we er goed aan doen om daar heen te gaan.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het is een hele trip he... Maar er is een tijdje geleden een televisieprogramma rond gemaakt en daar zag je in dat er ook veel Nederlanders naar hier kwamen.

Heb je niet de mogelijkheid om een nachtje te blijven? Dan kan je fijn shoppen of naar Hasselt of zo gaan? Of naar Maastricht? Want anders ben je bijna de hele dag kwijt aan de reis.

18. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt Einad!

Zag net dat ik de naam verkeerd geschreven had. Moet Jef Hoeyberghs zijn natuurlijk.

Het wordt in elk geval een serieus ritje! Enkel de moeite waard van het ondernemen als je een goed gevoel krijgt bij de info die je vindt, volgens mij...

19. @ nijntje, ik heb dat bewuste stukje op tv nu ook terug gevonden op internet. Het is inderdaad een hele reis maar mijn zusje heeft het er graag voorover. Denk anders inderdaad maar een nachtje over te blijven als ze echt naar deze kliniek zou willen...

@ bereke, mijn gevoel is niet zo goed hierover maar mijn zusje moet beslissen. ben ondertussen ook aan het kijken of het niet ergens anders ook zou kunnen...

20. bereke

bereke Niet meer actief

Ze kan best eens langsgaan bij verschillende ziekenhuizen en dokters zodat ze echt kan vergelijken. En idd je suf zoeken op het internet naar info! Succes voor je zusje!

Deel Deze Pagina