Port Zélande

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door KimK, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Hoi mama's!

Wij willen begin volgend jaar naar Center Parcs Port Zélande. Is dit een park dat is aan te raden? Normaal gaan we altijd VIP maar zag dat bij Port Zélande de premium-huisjes ook een vaatwasser en sauna hebben, dus waarschijnlijk gaan we voor een premium-huisje zodat we elke dag lekker van het ontbijt-buffet gebruik kunnen maken!!

Wat vonden jullie van Port Zélande? Is het aan te raden? Zijn er nog tips voor in de buurt iets te doen? Wij zijn de laatste 2 jaar al naar de Eemhof, Kempervennen, Huttenheugte geweest, is het park daarmee te vergelijken?

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Jaren geleden voor het laatst geweest. Toen was het een heel mooi park. Zou er best nog wel eens terug willen!

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    vind het een minder park.

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik vind het ook een minder park.. Niet erg gezellig..
    Ook gaan de bars vroeg dicht als het rustig is, terwijl het niet wordt aangegeven van tevoren..
    Ook het huisje waar we zaten vond ik niet echt wat, erg veroudert.. Maar het is alweer een paar jaar terug dus wie weet is het nu anders.
    Wij gaan er niet snel nog een keer naartoe.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik vind het ook geen leuk park

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wij zijn er vorig jaar geweest en wij hebben het daar erg leuk gevonden

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Het park is niet gezellig maar ik vond het wel ontzettend leuk daar! Ze hadden 's avonds van alles te doen en dat mis ik dan weer bij sommige andere parken helaas :) Dus ik vind het wel de moeite waard :D

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wij zijn er een paar jaar geleden met mn schoonouders en schoonzus geweest en ik vond het prima.
    Veel te doen, goed zwembad.
    En wij vonden het heel mooi met het water en de bootjes.

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.045
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij woonden er tot voor kort in de buurt en gingen daar een keertje eten met de familie. Na 1,5 uur was het er nog niet en uiteindelijk was de helft van wat we kregen koud en zat bijv. in mijn geval mijn tosti in een mandje met een gebruikt servetje. Nee, nooit meer! Misschien is het als je je eten zelf verzorgd verder prima hoor, dat weet ik niet.

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind het een heel leuk park voor najaar/winter. In de zomer zit de camping ernaast vol en dan is het zwembad bij minder weer ook overvol! Wat ik jammer vind, is dat het park echt aan de kust ligt en daardoor de bossen mist. Als je zelf in de bossen woont, is dat niet erg natuurlijk. Het park is erg open.

11. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Het park is er niet mee te vergelijken, omdat het geen origineel Center Parcs park is. Hele andere huisjes, zwembad en market dome zijn ook kleiner.

Ik ben daar ook geweest in een 2-persoons vip huisje, de trap naar de slaapverdieping is nogal eng smal en stijl. Ik durfde er niet met onze dochter mee op en af. Dus we zaten vooral boven.

De badkamer vond ik zalig :)

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wij gaan hier niet komend weekend maar t weekend erop heen. Ben benieuwd, hoor ook wisselende verhalen verder

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Wij stopten er vroeger soms met de zeilboot.
    Boot een dagje aanleggen in de jachthaven en dan konden wij gaan zwemmen in 't zwembad :). En gaan spelen in zo'n kamer met massa's spelletjes.

Ik vond het wel een leuk, omdat je ook vlakbij zowel het strand als vlakbij het Grevelingen zit.

De huisjes, daar ben ik dus nooit binnen geweest. Wij sliepen gewoon in de jachthaven op de boot.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Ik vind het juist leuk dat het park aan de kust ligt. :D Dat is voor mij juist de reden om naar dat park te gaan. :)

Het park zelf vind ik, net als bijna alle vakantieparken in Nederland, wat verouderd... Maar is inmiddels wel al weer een paar jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben, misschien is het inmiddels verbeterd?

Deel Deze Pagina