Oké, ik reis wel eens met de trein en bus. Alleen nu wil ik een keer bij iemand langs die in een klein dorp woont en ik ook. Dus de verbinding met openbaar vervoer is lang niet ideaal nu kan ik ook de fiets mee nemen in de trein. Maar zouden jullie dat doen? twee kinderen op de fiets in de trein? leeftijd net twee en bijna 1? En laat je ze dan op de fiets zitten in de trein? Het is 18 min in de trein. En twee keer 20 min fietsen? Met openbaar vervoer ruim 1,5 uur onderweg en 20 heen lopen. Iemand ervaring of tips?
Is er geen mogelijkheid om te reizen zonder fiets? Dat ze jullie komen ophalen van het station o.i.d.? In principe kun je altijd je fiets meenemen. Ik ze wel van de fiets halen. Ivm omvallen, plotselinge bochten, noodrem etc.
Volgens mij krijg je dan een slapende kont Voor de jongste lijkt het me sowieso te lang om in een fietsstoeltje te zitten. Te lang in dezelfde houding. En wordt hij/zij dan niet moe, zo lang onderweg? Die van mij slaapt nog overdag. Soms 2x.
Ik zou ze niet op de fiets laten zitten in de trein. Dat wiebelt altijd zo.. Kleinste gewoon op schoot en de oudste naast je. Er zal heus wel iemand zijn die je even helpt met in en uit stappen. En anders gewoon vragen. Veel plezier.
In en uitstappen is het probleem niet. je kan hier gewoon de trein in rijden letterlijk. Ophalen kan niet helaas. Beide hebben we geen auto (mannen hebben de auto mee) De kinderen kunnen daar naar bed. Dus we gaan tussen de twee slaapjes in. Ik denk inderdaad maar beide van de fiets af en op schoot. De oudste kan prima zelf zitten. Het enige is alleen dat mijn fiets waarschijnlijk valt en dat hij verschrikkelijk in de weg staat. De deuren gaan 4 keer open en steeds de andere kant en de fiets moet hier voor de deuren staan. Gelukkig is het nooit druk in deze trien! Bedankt voor het mee denken
weet ik. Wel bedankt. Genoeg mensen die dat vergeten. Maar zaterdag is er geen spits :-D en als ik met de bus en trein zou moeten ben ik duurder uit dan met de fiets in de trein. We gaan het wel beleven en het zal vast goedkomen