Met deur open of dicht

Discussion in 'De lounge' started by Misha85, Mar 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    #1 Misha85, Mar 11, 2015
    Last edited: Mar 11, 2015
    Nav het gas topic:

Zit jij op het toilet met de deur open of dicht?
    En heb je nog een "catch phrase" om te melden wat je gaat doen of ga je gewoon zonder wat te zeggen naar het toilet?

Hier is de deur altijd open, (klein hokje als ik de deur dicht doe zit ik bijna met m'n knieën tegen de deur aan:() , tenzij we bezoek hebben;).
    En ik meld altijd dat ik naar de wc ga:D en als ik dat niet doe dan vraagt vriend lief wel wat ik ga doen:p.

Mijn vader zei altijd als ze me missen of als ze me roepen als hij naar het toilet ging. En dan zeiden m'n broertje en ik in koor: dan ben ik pissen :D of: dan ben ik poepen :D;)

2. Als ik plas met de deur open, anders met de deur dicht :D Als er verder niemand thuis is, altijd met de deur open :p

Oh en, of we iets zeggen, hangt af van hoe snel ik opsta, haha! Als ik gewoon normaal opsta, zeggen we niets. Sta ik heel snel op en loop ik snel naar de wc, dan vraagt man; 'Poop attack?' en dan zeg ik 'Yez.' ;) Soms wenst hij me nog veel plezier.

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

Mar 19, 2014
    2,080
    0
    36
    Standaard dicht, verder zeggen we het meestal als het om de grote boodschap gaat haha

4. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    altijd met de deur open :D en we melden het altijd; schat moet je nog plassen?? want ik moet poepuhh :p

5. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Deur nooit op slot en bij voorkeur open. Boven, beneden. Wij allemaal. Ook gaan we gewoon zitten als er iemand onder de douche staat of zijn tanden poetst.

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Meestal deur dicht. En op een of andere manier moet ik het altijd wel even melden dat ik naar het kleinste kamertje van het huis gaat. :D

7. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Op een kier, vind het vreselijk om de deur dicht te hebben.. :( Bij visite natuurlijk wel dicht maar dan probeer ik het op te houden. :)

Ik zeg alleen iets als man vraagt wat ik ga doen. Vind het niet echt interessant om 'zomaar' te vermelden. :p

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Whahahahah veel plezier whahahahah

Als het hier langer dan 15 min duurt (is mijn rust punt van de dag:D)dan word er altijd "lukt het" gevraagd hahaha

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Hebben jullie allemaal een poep en plas fetish ofzo

Ik kan me echt niet voorstellen dat je dat allemaal maar in de openheid moet gaan zitten doen.

View attachment 447381

10. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Hahah leuke plaatjes :D

Nee hoor geen fetisj
    Is gewoon humor. En t is nog leuker om er achter te komen dat je stiekem niet zo raar bent:cool: als dat je dacht om dat andere het ook zo doen hahaha:D

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hier is gewoon geen deur :D.
    Het enige wc staat in de badkamer. En de deur van de badkamer is eigenlijk nooit dicht.

12. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Ehm, toch echt met de deur dicht en op slot hoor. :cool:
    Tenzij ik alleen met zoon ben, dan laat ik de deur open.

13. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Onze kat moet trouwens ook bijna altijd op schoot ;) of ze valt mn voeten aan met dr pootje vissend onder de deur (om lopen is moeilijk met de deur open :D)raar beest hahahaha.

14. CSI

CSI Bekend lid

Jun 7, 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha deur open bij plassen dicht bij grote boodschap. Wij zeggen t eigenlijk altijd tegen elkaar.. nooit met visite natuurlijk;)

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik doe de deur altijd dicht, tenzij ik alleen thuis ben.
    En ik zeg alleen maar dat ik even naar de wc ga, niet wat ik daar ga doen.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als zoontje slaapt deur dicht of op een kiertje
    Is hij wakker soms wagenwijd open en dan zit ik daar naar de straat te kijken of de postbode aankomt. Gelukkig is er folie op het glas bij de voordeur :)
    Ik kan 50 zeggen doe die deur dicht, vaak doet hij het wel maar dan wil ik eens op mijn gemak zitten en vraag hem waar zijn auto is, hup die deur open en binnen 2sec staat hij er weer een kan ik weer vragen om die deur dicht te doen.

17. Laratje

Laratje Bekend lid

Sep 25, 2014
    720
    0
    16
    Female
    Hier zelfs hele verhalen als we op de pot zitten. Deur open en dagbespreking haha :p
    Of we zeggen dat we naar de wc gaan is heel wisselend, ene keer wel andere keer niet.

18. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Hier de deur altijd op slot, en vaak wordt het hier wel gemeld als er iemand naar de wc gaat

19. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    In de openheid nog wel.. :D Mijn man gaat er niet gezellig bij staan ofzo hoor. :p

20. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Hier plassen met de deur open en poepen met de deur dicht :p Haha! Ml gaat altijd standaard na het eten (volgens mij omdat hij bij terugkomst een opgeruimde tafel vind :D) en neemt ook standaard zijn mobiel mee. Zolang de candycrush geluiden uit de wc deur komen blijf ik nog even uit de buurt :p
    We zeggen het volgens mij nooit, iig niet bewust

Share This Page