Onze kleine is morgen een maand.. Maar vanavond is het hier in de buurt extra koopavond en we zouden wel graag even willen shoppen voor de kerst. Maar is het verstandig om met dit weer de kleine mee te nemen in de kinderwagen? Kan hij niet te koud worden?
Desnoods een extra kruikje in de wandelwagenbak doen. Wel oppassen dat het niet tocht, dus dat je geen volle wind in de bak krijgt. Desnoods dan de wagen trekken ipv duwen.
Ik ben vandaag ook met Meira naar buiten geweest. We moesten Fenna van school halen. Ik heb de regenhoes er overheen gedaan. Ik had haar gewoon aangekleed, dus een jasje en een mutsje op. Wel een dekentje over haar benen gedaan.
Ik ben vandaag ook gewoon naar buiten gegaan hoor, niet eens een kruikje in de wandelwagen gedaan. Sterker nog, hij had het veel te warm want ik had hem een jasje aangedaan in de draagdoek, hij stikte zowat. Ik zou gewoon gaan als ik jou was en niet al te veel extra's aantrekken. Let er vooral op dat er geen toch in de wagen komt.
Ik zou het ook gewoon doen, lekker warm inpakken en dan zorgen dat er niet teveel wind rechtstreeks in de kinderwagenbak komt... Zie dat het om gisteren ging, zijn jullie nog gegaan?
Gewoon gaan hoor! Ons zoontje is vorige jaar met dikke sneeuw geboren dat wekenlang niet weg ging. Op een gegeven moment zijn we er gewoon doorgegaan (toen ik weer een beetje kon lopen).
Lekker gaan, wel een mutsje op. Waait de wind dan toch in de wagen heb je het hoofdje beschermd en krijgt hij/zij er geen tocht op.
lekker gaan niks mis mee. Als het kleintje maar niet in de volle wind ligt. Heerlijk juist er even lekker uit. lekker kruikje erbij in. Veel plezier. Er is niks leuker om er lekker uit te gaan met zijn drieeen.