dag lieve aanstaande moeders! ik weet hoe frustrerend het is als het maand op maand maar niet wilt lukken met zwanger worden. Ik heb veel geprobeerd en veel gelezen. Ik geloof dat ik het boek zwanger worden tot op de letter kan oplezen. Ik ben ondertussen zwanger (jippie!!!!!!!!),heel pril,maar toch! Ik heb er zo ie zo voor gezorgd dat ik heel gezond at,veel vitaminen binnen krijgen is echt belangrijk! en dan adviseer ik silicium apart te slikken,dit is voor haar,nagels en huid dus je denkt wat moet ik daarmee? maar volgens mn natuurgeneeskundige is deze stof belangrijk voor innesteling ect,goede functie trilhaartjes ect. Verder: wij zijn vanaf de dag dat ik vruchtbaar was (ongveer dag 9) tot 2 dagen voorbij de dag dat ik dacht mn eisprong te hebben,elke dag gaan vrijen. Na het vrijen deed ik een kussen onder mn kont en bleef ik een half uurtje liggen,en ja,daar ben ik zwanger van geworden. Een vriendin van me trouwens ook,precies van deze techniek. Ik hoop dat deze tip bij jullie net zo goed gaat werken. Asjeblieft,probeer het maar!!!
Thnx voor de tips meis Dat van dat Silicium wist ik niet, ik slik zelf gravitamon op advies van mn gyn. Van dag 9 tot 2 dagen na mn ei gaat hier erg lang duren aangezien mijn cyclussen erg onregelmatig zijn maar ovu-testjes helpen wel heel erg Super gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval! Zelf geloof ik wel in tips maar ik geloof nog meer in het geluk Tips en truucs helpen wel degelijk, maar het grootste gedeelte is geluk hebben
ben benieuwd naar de reakties...! bedankt voor de tips, maar zovaak vrijen maak ik mn man erg ongelukkig. die vind 3 keer per week meer dan zat
Van welk merk heb je silicium gebruikt en waar koop je dat? Gewoon bij de drogist? Zijn het tabletten?
bij de vitaminstore of bestellen op internet bij de vitamstore. Het merk is Berthelsen. 1 voor het ontbijt en 1 vh avondeten. En meiden geloof me,zoveel mogelijk vrijen in je vruchtbare week!!! succes!!
met het vrijen zit het wel goed ik slik puur mama van VSM daar zit het ook in zou het voldoende zijn? geen idee mijn ha zegt dat dit soort middeltjes niet werken en dat het alleen psychisch zou werken. Geen idee maar ik heb wel altijd zoiets van baat het niet dan schaadt het niet toch. Bedankt voor je tips en gefeliciteerd met je zwangerschap geniet der lekker van.
ik geloof er ook niks van. ik heb 2 jaar lang alles eraan gedaan wat je er aan kan doen. maar ik werd niet zwanger. soms lukt het gewoon niet om zwanger te worden en niet bij iedereen is het goed om elke dag sex te hebben dan is het voor het zaad juist beter dat je om de dag sex hebt. het kan misschien bij jou werken, maar dat hoeft niet te betekenen dat het bij iedereen zo werkt meissie!
Leuk altijd die meiden die zo lief zijn om tips te geven! Maar het is natuurlijk helemaal nergens een garantie voor. Ik heb helemaal niet gedaan wat jij deed. Ik had belachelijke cyclussen van soms 42 en we hadden die maand misschien 3 keer sex gehad verspreid. Was gewoon de tweede ronde zwanger, ik denk niet specifiek door een bepaalde techniek of wat dan ook. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van geluk... niet veel meer..
ik vind het ook erg lief, ookal doe je er niets mee....of vind je de tips onbruikbaar. Het feit dat iemand eraan denkt vind ik heel erg goed
Alle tips zijn lief en goed bedoeld Dat weet ik zeker Voor t ene stel is iedere dag seks hebben voor hun gevoel het gene wat t gedaan heeft... de ander gooit het op een vitamine preparaat... Ik zelf denk dat t een combinatie is van geluk, gezond leven en in ieder geval 1x seks hebben rond je eisprong
schattig dat er dames zijn die het als lief zien,want zo is het ook bedoeld! er zijn een aantal dames die zich vreselijk aangevallen voelen maar zo is het nooit bedoeld. Ik zeg niet dat dit de techniek is om zwanger te worden,maar zo werd IK zwanger. En wie niet waagt wie niet wint toch. Al zou 1 ander persoon dit proberen en zwanger worden dan ben ik blij dat ik dit berichtje geplaatst had!
Ik vind het ook erg lief bedoeld, en inderdaad: nooit geschoten is altijd mis! ( zowel letterlijk als figuurlijk haha)
jeetje mina...elke dag vrijen.......oh helpie, ik moet heel eerlijk zeggen: dat trek ik niet...Dat klinkt misschien absurd maar ik ben al blij als het lukt ''om de dag''. Maar goed, ben wel onder de indruk van jullie ''vasthoudendheid''!!!
Heb je behalve silicium nog andere dingen geslikt? Neem aan foliumzuur sowieso? Vanavond maar eens beginnen met ovutesten en dan zien we wel
heb ovu testen meerdere keren gebruikt maar werd daar uiteindelijk niet zwanger mee. Voor mij werkte deze niet. Had ik een positieve test,gingen we klussen,nee hoor niks. Ik slik idd foliumzuur en nog pro boitica van new capter (zijn gezonde bacterien voor je daremn zeg maar) Ik hoop dat bij jou de ovu testen helpen! succes
Zo is het.. Als het voor iedereen gegund zou zijn om zwanger te raken, zou niemand zich er meer druk om maken en dit forum een stuk leger zijn. Het is dus steeds weer een verrassing om te zien of en wanneer het lukt. Maar anderzijds, als deze tips werken, zullen er toch een aantal dames zeer gelukkig mee zijn
Denk ook dat iedereen van alles probeert om zwanger te worden, maar je hebt niet overal controle over. Lief van je dat je dit met ons wilt delen, al kan ik me aan de andere kant ook voorstellen dat het bij sommige mensen verkeerd overkomt. Alsof je het aan jezelf te danken hebt als het niet lukt zeg maar... Wat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn. Geniet in ieder geval van je zwangerschap, wij blijven hier proberen!
Ik heb bij mijn eerste trouwens ook ovu-testen gebruikt, de eerste 4 maanden. werkte bij mij blijkbaar averechts: de maand dat ik ermee stopte werd ik zwanger hihi!
alle tips zijn welkom alleen voor mannen met slecht(er) zaad is het niet aan te raden om het iedere dag te doen. Het is en blijft een kwestie van geluk het blijft de natuur en die kan je wel een beetje sturen maar toch niet helemaal.