Vond het wel grappig "en ja daar ben ik zwanger van geworden" Nou misschien heeft het ietsie pietsie geholpen maar de natuur doet zn werk hoor...sommigen doen van alles en wil het helaas nog niet lukken dus geen garantie...
het is lief bedoeld, maar je weet nooit OF de methode die je gebruikt hebt dan ook de reden is dat het gelukt is. vind ik altijd zo vreemd, van die mensen die dan zeggen ' ik ben zwanger geworden omdat ik ETOS zwanger pillen heb gebruikt ' enzo. je weet het niet! het komt als moeder natuur er zin in heeft. afhankelijk van jullie beide vruchtbaarheid- of niet. je kan nog zoveel sexen- zonder ei geen zwangerschap. je kan nog zo weinig sexen- er zijn maar een paar zaadjes (jawel! meer dan 1) nodig. wat iemand anders al opmerkte stoort mij ook een beetje, dat het lijkt alsof je het zelf hebt ' bereikt ' terwijl het puur geluk is. en dat is hartstikke fijn hoor! daar mag je blij en dankbaar voor zijn maar trots van ' zelf gedaan ' lijkt me niet reeel. moeder natuur en vadertje tijd hebben de macht. ja- natuurlijk ' moet ' je wel sexen rond je ei, en is gezond leven een pre, maar daarmee houdt je macht wel ongeveer op. helaas! (ik weet er alles van, wij hebben ons dik 2 jaar lang sufgeneukt met nog 239 meer technieken en tactieken )
Goedemorgen Even een vraagje van deze kant... Wanneer en hoe vaak gebruiken jullie ovu-testen? Is dat in de o - m - a ? en iedere dag, of juist om de dag? Ik heb het nu gisteravond gedaan, en probeer vanavond weer eens. Gisteravond was er een heel licht roze streepje..
Met Sem heb ik het 1 keer gedaan en het was raak. Nu ben ik weer zwanger en in de hele maand december hebben we het maar 1 keer gedaan en tadaaaa! Zwanger. Ik denk ook dat het puur op geluk berust. Er is helaas geen magische formule om zwanger te raken. Ik heb ook de eerste maanden ovu-testen gebruikt en dat hielp bij mij geen ene moer, omdat ik alleen maar vage streepjes kreeg. Dus toen ben ik daarmee gestopt en deden we 'het' gewoon als we er zin in hadden. En een paar maanden later is het ons gelukt.