:xOp 1 januari heb ik via de webshop van baby dump een maxi cosi rodi besteld. Kreeg hiervan geen schriftelijke bevestiging via e-mail, maar dacht zal wel goed lopen, want ik heb betaald. Kreeg op dinsdag 3 januari dan ook mijn stoel. Helaas de verkeerde, dus ik gebeld en ze zouden meteen een nieuwe toesturen en dan kon ik de verkeerde retourneren. Gevraagd of dit nog wel kon voordat we 1,5 week later op vakantie gingen. Was geen probleem. Een week later nog steeds geen stoel. Ik nogmaals bellen en er werd me verteld dat de stoel vrijdag nog geleverd zou worden. Niets gezien, dus met een andere stoel op vakantie gegaan. Terug van vakantie kwam 3 dagen later dan toch de juiste stoel, nadat ik alsnog contact heb gehad met ze. De andere stoel naar postkantoor gebracht, moesten we bijbetalen omdat de pakketzegel niet voldoende was, deze was 11,2 kilo en baby dunp had ons een zegel tot 10 kilo toegestuurd. Dat was voor mij de druppel en heb ze gemaild dat ik de nieuwe stoel ook terug wil sturen, omdat ik niet tevreden ben met de hele afwikkeling van alles. Ze zouden me wederom een pakketzegel toesturen, maar ik krijg maar niets. Ik weer contact opnemen met baby dump. wordt me verteld dat ze sinds een paar dagen een antwoordnummer hebben, dat wisten ze vorige week dan toch ook al . Nou ja ik vorige week woensdag de stoel via het postkantoor teruggestuurd. Nu 8 dagen later nog steeds geen bevestiging over de stoel. Ik net gebelden, de stoel is nog niet binnen. Hoe kan dat nu? Vraagt ze me ook nog of ik er wel een brief heb bijgedaan, ja natuurlijk heb ik dat, anders weten jullie toch niet van wie die stoel afkomt. Echt ben zo ontzettend klaar met baby dump! En nu is het wachten op mijn geld, het gaat maar om 59,- euro, maar toch wil ik het wel terug! zo ben weer ff mijn ei kwijt. Hopelijk dat het snel goed gaat komen, maar ben er bang voor
He vervelend zeg.. Hopelijk komt het allemaal op zn pootjes terecht! Ook hier alleen maar positieve ervaringen met babydump...
Wat slecht zeg! Kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt. En al was het maar 2 euro geweest..t gaat om t principe.
Wat jammer dat je zo'n gedoe hebt met Babydump.....Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Hier beetje zelfde gehad! Ik had een stoel bestelt en een family fix maar kreeg 2x family Ik ging gelijk bellen en die stoel zou nagestuurd worden! Die kreeg ik binnen een week en over terug sturen van verkeerde artikel hebben ze nooit iets gezegt!? Dus die hebben we ook nooit terug gestuurd ook omdat we hem beetje vergeten waren.
Wat vervelend zeg! Ik heb juist ook tot nu alleen maar positieve ervaring met hen. Hopelijk wordt het snel en naar tevredenheid opgelost!
Jeetje Krist78, dat is ook naar! Heel frustrerend want ik ken het. Wij hebben een hoop gezeik bij de Ikea mee gemaakt met onze keuken omdat het gewoon 3 tot 4 keer fout ging! Het ergste was de Ikea was steeds een volle half uur rijden (benzine liep aardig op) Zo te zien moet ik bij Baby Dump ook oppassen als ik daar ooit wat zou gaan kopen in de toekomst.
hier ook gezeur gehad met de babydump. we hadden een dubbele kinderwagen bestelt. de x adventure. het eerste probleem was al dat ze zich niet konden houden aan de levertijd die erbij vermeld stond. uiteindelijk dan toch nog iets eerder binnen kunnen krijgen omdat we hem gewoon nodig hadden. ik in elkaar gezet. paste het voorwiel niet. maar goed mijn kippenkracht dus heb gewacht op manlief. maar nee hoor het was gewoon niet de goede voorwiel. dus gebeld en er werd me verteld dat ze het niet kon en dat het moest passen. ja uh echt niet. dus nouja na vele moeite konden ze hem ophaen. dat duurde dan wel effies. anders moesten we maar langs komen. grrr bestel niet voor niet op internet. maar goed daar voor gekozen. komen we in de winkel. wilden ze eerst proberen of de wiel echt niet paste en ook het model uit de winkel getest. nee geen wiel paste erop. en natuurlijk niks op voorraad. en nu... kijken naar een andere kinderwagen. ja het was goed met ze. de anderen waren allemaal 2x zo duur. dus ons geld terug gevraagd. die man heeft toen eerst nog gebeld met het hoofdkantoor en daar geloofden ze die man helemaal niet. dat wiel moest passen??? uiteindelijk geld terug gekregen en we komen er nooit weer. super slechte service bij de babydump. raad niemand aan om er wat te halen.
Wij hebben een hoop gezeik gehad met onze wieg. Gekocht inde winkel. Was niet op voorraad en zou bezorgd worden. Uiteindelijk bezorgd, maar zonder binnenbeklding. Gebeld en kreeg een zeer onbeschofte kerel aan de lijn die me eerst niet geloofde. Uiteindelijk zou de binnenbekleding nageleverd worden en dit zou 4 weken duren, terwijl de wieg al binnen 2 weken bezorgd was. Na een heleboel bellen en mailen, heeft t 10 weken geduurd voordat t binnen was! Net op tijd want een week later werd ik opgenomen met PE. Nooit weer en geen enkel begrip werd er getoond.
En zo te lezen ben ik niet de enige hier. ik ga afwachten en is het volgende week nog niet rond, dan ga ik maar kijken wat ik verder kan ga ondernemen. We zitten dan al bijna in maart en dan heeft het mij wel lang genoeg geduurd. Ik zal nu ook niemand aanraden om ooit nog iets daar te kopen. die service, daar mogen ze nog wel eens een cursusje tegenaan gooien! f
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van dit soort topics. Uiteraard kan het wel eens misgaan, dat kan bij elke winkel. Maar om het dan gelijk een rot-winkel te noemen waar je op moet passen? Bel gewoon de baby-dump op, leg je hele verhaal uit. Ook dat je er nu wel klaar mee bent en een passende oplossing/tegemoetkoming wil. Dan kom je er heus wel uit met ze en is dit echt niet nodig.
EN als je hier al helemaal 'ziek' door bent hoop ik voor je dat je verder geen tegenslagen krijgt in je leven zeg...
Jammer dat het zo gelopen is. Hoop dat het probleem snel opgelost is Hier alleen maar positieve ervaringen met babydump.