Hoi hoi, Ik heb even een vraagje. Dylan is al een tijdje verkouden, maar nu ontdekte ik net ook een rode vlek met een wit bultje erin. Weet iemand wat dit is? Hij heeft geen koorts wel iets verhoging. Het vlekje zit bij zijn tepel Alvast bedankt! Liefs Nathasja
hallo mijn zoontje heeft ook sinds vandaag een rode vlek op zijn wang naast zijn mond met een witte punt. een keer beter te zien dan de andere keer. heb ook geen idee wat het is. hij heeft vlgs mij geen koorts wel af en toe rode wangen. misschien van de keizen die door komen is al zijn derde in korte tijd. groetjes monique
Ib heeft ook wel eens een pukkeltje gehad op borst, of op zijn handje (?). Zou het dat kunnen zijn? Ik zat er niet aan en ging vanzelf weg
Volgens mij niet, maar het zou kunnen. Ik zie het of straks en anders morgenochtend wel of hij er meer heeft ja of nee. Ik dacht eerst gewoon aan een insectenbeet
Daan heeft wel eens last van irritatie-uitslag op de plekken waar zijn huid in aanraking komt met spuug (met name op zijn borst, bij de hals van zijn shirtje). Kan ook gewoon een beetje koortsuitslag zijn. Goed in de gaten houden of de koorts weer snel zakt, en of de uitslag zich niet bliksemsnel uitbreidt. Groetjes, Wendy
Meiden, hartsikke bedankt voor het meedenken. ik weet niet wat het was,maar vanochtend was er helemaal niets van te zien. Liefs nathasja