Rode vlek met wit bultje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb even een vraagje. Dylan is al een tijdje verkouden, maar nu ontdekte ik net ook een rode vlek met een wit bultje erin.

Weet iemand wat dit is? Hij heeft geen koorts wel iets verhoging. Het vlekje zit bij zijn tepel

Alvast bedankt!

Liefs Nathasja

2. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    hallo mijn zoontje heeft ook sinds vandaag een rode vlek op zijn wang naast zijn mond met een witte punt. een keer beter te zien dan de andere keer. heb ook geen idee wat het is. hij heeft vlgs mij geen koorts wel af en toe rode wangen. misschien van de keizen die door komen is al zijn derde in korte tijd. groetjes monique

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Is het niet het begin van waterpokken?

4. Niet meer actief

Silvie; ik weet het echt niet.

Monique; het zijn niet zijn kiezen.

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    is het niet gewoon een pukkeltje?

6. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Ib heeft ook wel eens een pukkeltje gehad op borst, of op zijn handje (?). Zou het dat kunnen zijn? Ik zat er niet aan en ging vanzelf weg

7. Niet meer actief

Volgens mij niet, maar het zou kunnen. Ik zie het of straks en anders morgenochtend wel of hij er meer heeft ja of nee. Ik dacht eerst gewoon aan een insectenbeet

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan heeft wel eens last van irritatie-uitslag op de plekken waar zijn huid in aanraking komt met spuug (met name op zijn borst, bij de hals van zijn shirtje).

Kan ook gewoon een beetje koortsuitslag zijn. Goed in de gaten houden of de koorts weer snel zakt, en of de uitslag zich niet bliksemsnel uitbreidt.

Groetjes, Wendy

9. Niet meer actief

Meiden,

hartsikke bedankt voor het meedenken. ik weet niet wat het was,maar vanochtend was er helemaal niets van te zien.

Liefs nathasja

Deel Deze Pagina