Met duowagen in de trein?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sas2008, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Wilde binnenkort voor t eerst met mn baby+peuter met de duowagen (naast elkaar) in de trein en tram. Ik ga alleen dus ben afhankelijk van hulp van anderen. Vroeger ging ik ook met mn dochter alleen en dan was er altijd iemand zo behulpzaam me te helpen.

Vroeg me af of t uberhaupt wel te doen is in t OV met een duowagen en wie hier ervaring mee heeft?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oei, ik durf het niet eigenlijk haha.

Ben benieuwd naar de reacties!

3. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Ja hoop ook op ervaringen! Mij leek het eerlijk gezegd geen probleem maar mn man keek toch wat bedenkelijk vandaar... Straks sta ik daar op het perron of nog erger, de trein lukt wel maar de tram niet, sta ik vast op het Amsterdam CS ;)

4. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb het 2 jaar geleden gedaan.In bus van hier naar het station ging goed,kon de kinderwagen er zo inrijden.
    Het eerste probleem kwm op het station in Eind zelf.Waar is de lift???Na lang zoeken gevonden,en kon ik naar het perron toe.
    In bergen op zoom kwamen we aan,geen lift!!!!DaaR stond ik dan met 2 dreumessen.Uiteindelijk na lang zoeken heeft een conducteur me geholpen.Moet je even nagaan hoe het eruit ziet met een dubbele kinderwagen een stijle trap af.
    Ik vond het een ramp,heb daarna ook nooit meer alleen zo'n reis ondernomen.
    Ik zou zeggen...succes!

5. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Heb het ritje wat ik ga maken eerder gemaakt, op de stations waar we aankomen zijn er sowieso liften. Ik vroeg me alleen af kom je de trein in? En mag je de tram in (in Amsterdam) aangezien je zo breed bent en ze je daar voor minder zonder pardon de tram uitzetten :)

Deel Deze Pagina