Onze meid van 2,5 jaar wordt over een paar weekjes grote zus. We hebben een Baby Born pop voor haar gekocht (met flesje, luiertje, etc), zodat zij ook kan 'moederen'. Nu vroeg ik me alleen af wanneer we die het beste kunnen geven: een tijdje van tevoren, zodat ze alvast 'in de stemming kan komen', op de dag van de geboorte, of een paar dagen later als de eerste heftige schrik misschien wat voorbij is (of komt die pas later? ) Hebben jullie hier ideeën over?
ik zou hem nu al geven om lekker te kunnen moederen. Mss kan de pop een nachtje in het bed vd baby of laat zien hoe je de baby in bad zou doen
hoi, wij hebben een jongenspop voor haar verjaardag gegeven, 4 maanden voordat haar broertje geboren werd. ze wist toen dat ik een baby in mijn buik had. zo kon ze zich er op voorbereiden. toen haar broertje geboren werd heeft hij een ander cadeau meegenomen wat niks met baby's te maken had. in ons geval een heel groot cadeau: een fietsje! we dachten dat er op dat moment al zoveel aandacht voor de baby zou zijn dat het wel leuk zou zijn om iets echt voor haar te krijgen.
ik zou de pop geven als cadeautje als de baby geboren is, dochter kreeg toen ook een cadeautje en dat vond ze erg leuk.
Hai Chantico, ik heb ook de Babyborn gekocht voor als onze kleine meid grote zus gaat worden Wij gaan het vlak na de geboorte geven, zogenaamd als cadeau van de baby aan haar.
Hihi, nou hier heb ik wat aan, allemaal verschillende adviezen Natas, met jou gaat het nu ook snel hè?! Al weer 38 weken!
Wij hebben m gegeven toen Justin voor het eerst in t ziekenhuis kwam om Carmen en Devin te zien, dat was een kadootje voor hem, van hun.
ik zou hem ook nu geven en als de kleine geboren is nog een cadeautje in de wieg ofzo leggen van de baby, die voor haar is. Eventueel iets wat ze weer voor haar pop kan gebruiken. Een buikdrager of omslagdoek ofzo of badje/potje etc. Op de één of andere manier vind ik het anders wat lijken, alsof de pop voor je kind is, en de baby voor mama... Ik zou haar lekker nu al laten tutten en kennismaken met alles wat er moet gebeuren . Dan is er misschien ook wat meer herkenning straks ?