mini buitenbadje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Onze zoon is 8 maanden oud en wij hebben een dakterras. We hebben niet de mogelijkheid voor een tuinslang maar het lijkt me wel leuk voor hem, ook voor op vakantie, om een klein opblaasbadje neer te zetten met mooie dagen. Waar we dan een paar emmers water in kunnen gieten dus niet zo'n groot kinderbadje. Mede zodat deze ook lekker mee kan op vakantie.
    Iemand de ultieme tip??

O en wat voor een zwemband moeten we kopen. We gaan ook naar een huisje in Frankrijk waar ze enkel een diep bad hebben. Hij is dan ruim 10 maanden oud. Dus misschien handig om iets te kopen zodat hij zelf met onze hulp lekker kan drijven?

2. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    bij de kruidvat hebben ze nu een klein zwembadje van 90 cm doorsnee voor €3,-
    2 emmers water en hij is vol.
    zwembad folder aanbieding bij Kruidvat - details

Verder bij de blokker of intertoys of bart smit hebben ze ook wel kleine zwembadjes met een speelboog, deze is €10,-
    Ook deze zijn al vol met 2 emmers water.
    Baby Zwembad Zeevrienden (1099984) - Lobbes Speelgoed

En qua zwemband heb je wel waar je ze in kan zitten met waar je hem in kan zetten zoals:

http://www.bonnebonne.nl/data/articles/images/b_70487.jpg

Deze zijn vaak ook wel te koop bij de blokker/intertoys/bart smit of prenatal of andere babyzaken.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb bij de intertoys een babybadje gekocht van 62 cm. 2 randjes hoog en met 2 emmers zit het badje helemaal vol.
    Ik heb express niks gekocht met iets van een afdakje want dat lijkt me zo warm worden. Het badje staat wel onder een parrasol.

Verder heb ik bad speeltjes in het zwembadje.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Je hebt badjes van 1 meter doorsnee. Bijv. van Nijntje, maar ook nog gewoon merkloos. Kijk eens bij de action of zo.
    En voor in een groot zwembad is een drijfband met kruis waarin ze kunnen hangen erg handig. Die hebben ze bij intertoys o.a.

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Nu de zomer eraan komt zie je eigenlijk overal wel verkoop van badjes, zwembanden, ringen en opblaasdieren etc. Alles wat dus met water te maken heeft.

De mini badjes die jij bedoeld heb ik gespot bij de Kruidvat, intertoys en bart smit maar hebben ze vast ook wel bij de wibra, zeeman, action, blokker etc... en duur zijn ze niet nee ;)

Heel veel succes! Wij hebben maar een klein en smal balkonnetje en hebben vorig jr een badje gekocht voor 7euro bij de kruidvat en bevalt prima! paar speeltjes erin en heerlijk spetteren maar :)

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Super!! meiden bedankt, ik trek morgen een sprintje naar het kruidvat!
    geen geld..

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier ook zo'n badje van kruidvat maar dan voor in de douche aangezien we geen bad hebben en ons meisje echt geniet van badderen. Past precies echt ideaal, beter als het babybadje.

Deel Deze Pagina