Met een baby naar de bioscoop ?

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

    misa Niet meer actief

    Jeetje... nee zeker niet!!
     
  2. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Nee, ik zou het niet doen. Sterker nog; vanaf 35 weken zwangerschap zou je eigenlijk de bioscoop niet meer in moeten, vind ik. Ik ben met 40+6 weken de bios ingegaan en mijn kind schrok toen zelfs in mijn buik soms van die harde geluiden. En dan was het nog een 'rustige' film ook.
     
  3. penseel

    penseel Niet meer actief

    Nee! Vind het ook vreemd om een baby naar de bio.s mee te nemen.

    Kind kan er idd niks aan doen.Ouders wel.

    A voor kind zelf te harde geluiden idd en B voor de andere bezoekers is een huilende baby ook geen pretje je bent daar om een film te kijken in een soort rust.
     
  4. Floddertje123

    Floddertje123 Bekend lid

    12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    IK weet niet of je een pathé in de buurt hebt maar dit soort dingen zijn wel leuk als ze voor het eerst naar de film gaan: https://www.pathe.nl/event/kleuterbios . Andere bioscopen hebben ook wel peuter/kleuter voorstellingen alleen niet op dit moment, ze moeten er wel de juiste film voor hebben. Je zou de websites in de gaten kunnen houden.

    Weer on topic: ik zou ook niet met een baby naar de film gaan. Ik heb zelf in verschillende bioscopen gewerkt en gelukkig gebeurde het zo goed als nooit, maar personeel kan ze niet weigeren. Tenzij ze naar een 16+ film willen haha :D.
     
  5. Joli86

    Joli86 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Zou er nog niet eens aan gedacht hebben...
     
  6. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Geen idee waarom ik dat zou doen. Niet over nagedacht zelfs!
    Net zoiets als de kroeg in met een baby. Waarom? Na een wandeling op een terrasje gaan zitten vind ik anders maar verder? Nee. Wat heeft zo'n kleintje nu toch aan zoiets?

    Ik vraag me al af wat ik met koningsdag met de kleine ga ondernemen.
    Denk dat het een rondje lopen wordt met de wandelwagen tussen 2 flesjes in en zodra ze wakker wordt richting huis.
     
  7. HuiBooBee

    HuiBooBee Fanatiek lid

    1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Arme baby! En dat de vader daarna gewoon ruzie probeerde te zoeken, vreemd.

    Zou zelfs nooit in me opgekomen zijn om mijn dochter mee te nemen.
    Zelfs de tv staat op standje 4 omdat ik bang ben dat het lawaai te hard is.
     
  8. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    nee natuurlijk niet.
     
  9. Vrolijkheid

    Vrolijkheid Niet meer actief

    Nee absoluut niet! Maar ik was een poosje lid van draagpraat op Facebook en daar was ooit ook eens zo'n post en dat vonden heel veel moeders doodnormaal dus het komt vaker voor! In een doek met gehoorbescherming. Zie ik alsnog niet voor mij want als mijn zoontje het zat is gaat ie echt wel krijsen ook in een draagdoek.

    Ik zou zeggen regel lekker een oppas of laat één ouder gaan met een kind. Ik zou me bezwaard voelen, ik zou het zielig vinden voor het kindje...kortom nee.

    Kroeg ook niet. Alhoewel lunchen doe ik wel hoor, terras idem, ergens een kopje koffie of borrel drinken ook. Maar echt 's avonds in de kroeg haha nee dat lijkt mij super vreemd :)
     
  10. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    Nee, ik zou dat niet doen. Überhaupt niet naar een film voor ouderen met een kind.

    In de eerste plaats voor de overlast die deze kunnen veroorzaken.
     
  11. Samba

    Samba Bekend lid

    5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nee.. Lijkt me ook alles behalve relaxed.. Ik ben wel eens naar zoon baby bios geweest maar dan weet je van te voren dat er gehuil en gebrabbel kan zijn.
     
  12. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    0
    0
    In een draagdoek met serieuze gehoorbescherming zou ik eventueel nog zien zitten. Afhankelijk ook van hoe "rustig" mijn kind is.

    Maar met een huilend kind zou ik toch echt niet blijven zitten. En al helemaal achteraf geen rel gaan schoppen.
     
  13. regenboogworst

    regenboogworst Fanatiek lid

    22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Nee dat zou niet eens in me opkomen.
     
  14. Born2beMom

    Born2beMom Fanatiek lid

    9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad. .. proberen oké. . Gaat het goed blijf je lekker film kijken. . Bezorgd je kindje overlast dan ga je de zaal uit en is het jammer maar helaas, toch?

    Ik ben er absoluut tegen dat ouders zich op zouden moeten sluiten zo ongeveer zoals je soms hoort.. niet meer uit eten want stel dat je kindje huilt... maar op plekken waar je geacht wordt toch wel enigszins stil te zijn vind ik dat een kind die zich daaraan nog niet kan houden niet hoort...
     
  15. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Floddertje: Waarom zou het personeel dat niet kunnen weigeren? Er staat toch, neem ik aan, gewoon in elk huisreglement dat het niet toegestaan is de film te verstoren of overlast te veroorzaken voor andere bezoekers.

    Het zou bij mij niet in me opkomen. En als ik zelf te maken zou krijgen met een huilende / brabbelende baby in de bioscoop zou ik toch echt verwachten dat die mensen door het personeel uit de zaal gehaald worden. Net zoals ze anderen die overlast veroorzaken buiten horen te zetten. Ik vind het absoluut niet de taak van andere (betalende!!!) klanten om dit op te lossen.
     
  16. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik snap niet dat het überhaupt in je opkomt om een baby mee te nemen naar de bioscoop :( en dan ook nog ruzie gaan zoeken als iemand er terecht wat van zegt. Wat een verstand zeg.
     
  17. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Eehh nee dat zou ik dus zelf nooit verzinnen...
     
  18. Liekj

    Liekj Niet meer actief

    Nee, beetje vreemd!
     
  19. pixiehollow

    pixiehollow Bekend lid

    12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Nee, ik zou er niet eens over denken om mijn baby mee te nemen.

    Mijn zoontje is bijna vijf en nu pas wil ik eens proberen om hem mee naar de bioscoop te nemen omdat ik weet dat hij daarvoor nooit zo lang in stilte naar een film zou kunnen kijken...
     
  20. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Nee, natuurlijk neem je geen baby mee naar de bioscoop! Het lijkt me niet goed voor de baby zelf, al dat lawaai en geflikker. Maar ook de overlast die je veroorzaakt voor de anderen.

    Ik snap niet dat ze iemand met een baby de zaal in laten. Ik denk dat de bioscoop een verantwoordelijkheid naar haar klanten toe heeft. Ze betalen voor een kaartje en moeten ongestoord van de film kunnen genieten, zonder dat er een baby doorheen jengelt. In een bioscoop hoort geen baby. Klanten kiezen er niet bewust voor en kunnen er geen rekening mee houden. Een beetje asociaal dat de hele bioscoopzaal daar last van moet hebben. Logisch dat je er iets van gezegd hebt!
     

Deel Deze Pagina