Met een baby naar de bioscoop ?

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Nee, het zou niet eens in me opkomen... En dan ook nog ruzie gaan zoeken achteraf. Zegt genoeg over die mensen.
     
  2. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik zou er niet eens aan denken om met mijn baby naar de bios te gaan. Waarom zou ik dat überhaubt willen, grote kans dat ze gaat huilen, het geluid is voor haar veel te hard, ze is daar gewoon simpelweg te klein voor en dan zou ze het nog eens minstend 2 uur voo moeten houden!!! Nee hoor mij niet gezien.
     
  3. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat bizar, dat zou nou nooit in me opkomen..
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Nee, zou niet eens bij me opkomen.
    Wij hadden het ook een paar maanden terug, iemand met een dreumes, het kind zat van het begin af aan al door de film te praten en te gillen en schrok, ging huilen etc. Heel irritant en storend, maar voor het kind zelf was er ook niets aan.
     
  5. nijntje11

    nijntje11 Fanatiek lid

    16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dat hadden wij ook in december in de bios!
    Zo raar.. wie neemt er nou een baby mee??
     
  6. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Huh? De bioscoop neemt een film voor Alle Leeftijden wel heel letterlijk. Nee, baby's horen niet in een bioscoop. Zo'n frummeltje snapt toch helemaal niet waar ie is beland. Om nog maar te zwijgen van het geluid en lichteffecten. Zou een baby zich niet onveilig voelen in zo'n omgeving?

    Snap ook niet dat je als ouder zijnde relaxed in de bios zit, terwijl je baby huilt.
     
  7. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

    Dat heb ik ook gehad in mijn zwangerschap, maar dan tijdens een theatervoorstelling.
     
  8. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Sneu voor dat kindje, lijkt me niet fijn zoveel lawaai. Zou ik niet doen nee. Snap niet dat het toegelaten wordt.
     
  9. Hoela

    Hoela Lid

    20 mrt 2015
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cinderella is toch een kinderfilm? Al die kleuters zijn en zitten ook niet stil, dus wat mij betreft mag die baby best mee. De moeder ging toen weg toen het kindje echt ging huilen?
    Dat gebrabbel maakt echt niks uit in een zaal vol met kleuters...beetje miepen is dat wel als je daarover begint toch?
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nu vind ik 6 jaar wel redelijk laat (hier gingen ze met 2 jaar voor het eerst, films als Winnie the Pooh), maar met een baby naar de bioscoop vind ik wel bizar!
     
  11. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle

    Ik ben vorige week met mijn oudste naar Shaun het schaap geweest, ook voor de eerste keer bios, ze vond het geweldig! Thuis is ze naar 10 minuten al afgeleid van de film en gaat ze spelen:p

    Bij deze film zaten naast ons een familie die hadden ook hun baby mee en een kleintje van 1,5/2 jaar, ik heb mij dood geërgerd, ik snap dat echt niet, waarom moet dan nou?
     
  12. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Was het jouw baby? :p

    Nee, ik vind een baby absoluut niet in een bioscoop thuishoren.
     
  13. LiLaa

    LiLaa VIP lid

    9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Zoiets zou ik dus nooit doen!
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Cinderella is niet perse een kinderfilm, tis geen animatie maar een speelfilm.
    De zaal zat ook niet vol kleuters (nogmaals... het was geen kinder/kleuter voorstelling, maar een reguliere voorstelling).
    Het was vrij rustig en de kinderen (veelal ouder dan 6) waren allemaal netjes stil.
    Overigens zaten er ook stelletjes in de zaal zonder kids.

    De moeder ging na een uur pas weg, nadat wij al eerder geklaagd hadden vanwege het gehuil en het personeel haar een half uur daarvoor al had aangesproken.

    Ik ben blij hier in dit topic te lezen dat niet alleen ik dit vreemd /opgepast vind.
     
  15. Daniellexxx

    Daniellexxx Bekend lid

    11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik was zwanger toen we samen naar de bios gingen. Weet totaal niet meer welke film het was, wel een voor volwassenen in elk geval. Was er ook een stel (groep?) waarvan de vrouw zo'n draagzak omhad. Kindje was echt klein nog. Een paar weken denk ik. Vond dat toen ook zo raar! Kleintje heb ik niet gehoord tijdens de voorstelling hoor, maar het idee...
     
  16. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Nee hoor, Cinderella is echt geen kleuterfilm, deze versie iig niet.

    Wij gingen voor het eerst naar de bios met 3 jaar, Nijntje de film, speciaal voor peuters en kleuters. Daar zaten wel veel ouders met baby's, maar dat vond ik niet storend.

    Bij een gewone voorstelling hoort het echt niet.
     
  17. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het heel erg jammer dat Cinemum niet meer bestaat. Daar stond inderdaad het geluid veel zachter en was het licht gedimd i.p.v. helemaal uit.

    Ik zou nooit met een baby naar de bios gaan. Niet goed voor de baby (oorbeschadiging!) en asociaal naar het overige bezoek.
    Ik had de mensen (denk ik) er ook op aangesproken. En bij geen gehoor was ik naar iemand van de bioscoop gegaan om de mensen uit de zaal te laten zetten. Dat zou ik ook doen bij mensen, die zouden gaan zitten bellen of roepen of zoiets.
     
  18. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Ik zou het echt nooit doen.
    Wij waren ook echte bioscoopliefhebbers, gingen elke week maar nu met zoontje zijn we nog maar 2x geweest en in de zomer voor de 3e keer. Jurassic park:D maar wel echt zonder kind.
    Wel jammer want mijn eerste bioscoopfilm was jurassic park, jammer dat ons manneke te jong is :)
    Ik zou er echt niet opkomen om ons manneke mee te nemen tenzij er een teletubbie the movie is :)
     
  19. Catootje80

    Catootje80 Bekend lid

    30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    het zou niet eens in me opkomen haha
     
  20. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Zou in mij ook niet opkomen. Toen Nijntje de film draaide ben ik alleen met de oudste gegaan (speciale voorstelling) en de jongste heb ik toen nog thuis gelaten (was al ruim 1).
    Afgelopen dec is de jongste met ruim 3 pas meegegaan naar de bios (sinterklaasflim) en dat ging toen goed, heeft van begin tot eind boeiend gekeken.
     

Deel Deze Pagina