Sinds gister loopt Quinn een beetje raar. Even kijken hoe ik beste kan uitleggen HIj lijkt te trekken met een van zijn beentje (rechts) zijn looppasjes wordt dan ook anders en soms loopt hij alleen met dat ene beentje op zijn teentjes. Een vergelijking, kennen jullie zulke gasten die stoer lopen met zo'n huppeltje, daar lijkt het een beetje op. Hij geeft geen pijn aan, ik kan alles doen met zijn beentje. Hij loopt niet de gehele dag zo, maar ik kan geen link leggen wanneer hij het meer doet. Op het kdv was het ook opgevallen, en die kunnen ook geen link leggen wanneer hij het nou doet. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ziet t er vervelend uit? Hoe zit hij zelf in z'n vel als hij zoiets doet? Iris doet nl zoiets als ze heel vrolijk is dan hupt ze een beetje en loopt ze met 1 been op haar teen; ik heb t idee dat ze 'huppelt' dan.
Phoeh, moet zeggen dat ik er niet zo op let, maar mijn zoontje loopt ook weleens anders dan anders zeg maar, maar dan heb ik meer zoiets van: hij probeerd dingetjes uit Heb je anders de schoentjes al gecontroleers of die niet te klein zijn?
Ja heb zijn schoentjes nagekeken, die zitten nog prima. Quinn dee ook wel eens gek met lopen, maar dit valt echt op, zelfs het kdv viel het op, en herkennen het ook niet
Misschien vind hij het lekker lopen? Of heeft hij het afgekeken van iemand die zo loopt. Ik zou het verder niet weten. Je zou het eens kunnen voorleggen aan je huisarts.
ik heb ooit eens hier geloof ik gelezen van een ander kindje die dat ook deed nadat het gezeten had. ik meen dat er toen toch ergens een ontsteking bleek te zitten.
Mijn jochie heeft dat ook weleens gehad. Bleek gewoon "voor de lol" te zijn. Het was destijds bij het KDV opgevallen. Eerst op maandag, maar daar niks van gezegd omdat hij na een half uur wel weer prima liep. En woensdags de hele dag bijna. Geen pijn, gewoon een manke loop. En zodra wij binnen kwamen, rende hij compleet normaal naar ons toe. Hij had mooi de hele dag aandacht gehad Maar er kan inderdaad ook wel meer achterzitten natuurlijk. Als het langer duurt zou ik gewoon even bij de huisarts langs gaan. Misschien toch ergens een kleine ontsteking (heupgewricht?)
Zou ik voor de zekerheid even laten controleren of op het consultatiebureau bij de arts of bij de huisarts.