Baby 9 maanden is plots erg huilerig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1984, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Onze kleine meid is sinds gisterenavond plots erg huilerig. Er is niks gebeurd. Het sloeg als het ware in 1 keer om. Afgelopen nacht huilde ze 6 keer. Dat duurt dan 1 a 2 minuten en dan valt ze weer in slaap. Heeft ze normaal nooit.
    Overdag gaat het ff goed en dan begint ze plots te huilen/krijsen. Kan dan niks goed doen bij haar. Ze loopt dan te slaan met beide armpjes en wil dan helemaal niks. Het eten gaat plots erg goed. Als ik niet snel genoeg ben met het eten zet ze het op een brullen.
    Ze was altijd vrolijk etc .Snap er niks van.
    Ze heeft wel een wat rode onderkant. Hier heeft ze ook last van met schoonmaken. Ontlasting is ook wat dunner. Ik smeer het dan ook goed in met creme.
    Kan dit een sprongetje zijn of tandjes??
    Van een sprongetje weet ik namelijk niet zo goed wat de symptomen zijn om maar zo te zeggen.

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    onze dochter heeft dat ook. Volgens kinderarts waar we vorige week voor controle waren een combi van sprongetje, tanden en het ontwikkelen van dromen en verlatingsangst. Tanden zijn het hier niet. Ze wil overdag niet alleen gelaten worden en snachts droomt ze duidelijk, want vaak heeft ze gewoon haar ogen dicht en slaapt ze verder na een huil of schreeuw

3. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    en als der billetjes wat roder zijn dan kunnen het ook heel goed tanden zijn.... hier heeft ze al een behoorlijk gebit gespaard hahah dus dat probleem hadden we al 6 maand geleden:D

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hier precies hetzelfde.. Verlatingsangst, Rode billetjes, soms chagerijnig.. en ik heb weer een tand gespot! :D een van de twee voortandjes boven komt door. Dus ga dr vanuit dat t vanzelf weer over gaat ;)

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier precies zo!

6. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Hier was het vanaf week of 2/3 geleden tot begin deze week ook zo. Ze was behoorlijk verkouden, wat der dwars zat en ook wat verlatingsangst, als ze mij zag weglopen was het huis te klein. En bij het naderen vd box begon ze protesteren..misschien ook een sprong. Sinds dinsdag is het over. Speelt ze weer heerlijk alleen. Nu wel weer rode billen, heb het idee dat er bovenlanden komen: allemaal witte bobbels bovenin.

Wel merk ik nu dat ze toch duidelijk een eigen wil begint te krijgen. Als ze iets pakt wat niet mag, en ik pak he terug is het ook gillen en huilen hihi..

Even volhouden dus!

7. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

@kimmy. Dat van het eigen willetje merken wij nu ook heel erg. :D

Ik hoop dat ze gauw weer wat beter in haar vel zit om maar zo te zeggen. Ze huilt momenteel om het minst geringst. In het verleden heeft ze ook wel is een paar van dit soort buien gehad en dat was met een paar dagen over. Maar heb nu de indruk dat zo een bui veel heftiger is.
    Vind het wel vreemd dat ze plots erg veel eet. Als ze tandjes krijgen zeggen ze juist dat ze weinig eten.

Deel Deze Pagina