Nee geen aparte slaapkamers (misschien hebben ze dat wel hoor). Maar is enorm groot ook het hotel. Onze dreumes was ook zo vervelend maar iedereen was gek op dr ! Ze zijn zoo kind vriendelijk daar ook de toeristen. De paden zijn heel fijn aangelegd daar. Het is wel paar km lopen van het dorp en echte zandstrand maar met mooi weer heb je er geen ergen in. Ook goedkoop fietverhuur oppaar meter afstand. Alleen in de bus moet de kinderwagen ingeklapt worden. Dat is wel vervelend maar met de bus ben je met 5 min i het dorp. ze hebben 2 dagen pw springkussen staan. Ze hebben een buiten ballenbak op het terrein een heel leuk peuter/kleuter zwembad met glijbanen. en volgens mij zelfs opvang. Je kan zelfs op t terrein blijven om een fijne vakantie hebben. Maar wij gingen lekker veel wandelen.
Mischien een tip wij hebben de eerste rij van het vliegtuig geboekt je betaald extra ervoor maar je hebt wel meer beenruimte mijn zoon (was bijna 2) en neefje (ander half) hebben daar prima op de grond gezetten en lekker gespeeld en als ze moe waren maakte we daar hun bedje. Ze hadden nog geen eige stoel dus opstijgen en landen was op schoot. En de rest vab de reis hebben ze op de grond door gebracht ook konden ze makkelijke heen en weer lopen. De reis duurde 6uur en er was een tussen landing het was best pittig voor ze en vooral door de tussenlanding maar het was net te doen.
In juni zou ik ook voor Griekenland gaan. Dan is het daar ook heerlijk weer, dus voor de zon en warmte hoef je dan niet 10 uur in een vliegtuig te gaan zitten met een stuiterbal. Dan is 3-4 uur een stuk beter te doen. Bij onze laatste vlucht met een bijna eenjarige hadden we een Duoseat geboekt, dat was een extra lege stoel. Ideaal, zo had onze jongste toch ruimte om te spelen. Nadeel was dat je hem alleen kreeg als hij daadwerkelijk over was, en dat was bij ons alleen op de terugreis het geval. Maar het is een mooie oplossing voor weinig geld (25 euro per reis en geld terug als je hem niet kreeg). En dan idd kiezen voor een familiekamer met aparte slaapruimte als je per se all-in wilt, of anders toch een appartement met wat meer ruimte.
Wat heerlijk meid! Gefeliciteerd! Leuk! Ik zou gewoon lekker je droombestemming pakken! Curaçao! Van je honeymoon moet je genieten en echt je droombestemming kiezen en niet datgene waar misschien wel vaker naar toe gaat. Ik kom net terug van een reis van 10 uur vliegen met een 14 oude maanden dreumes.goed te doen! Je hebt hem wel op je schoot en je zal dus wel moeten afwisselen. Ook gingen we gewoon soms een beetje staan en hem optillen of lieten we hem een beetje kruipen (binnen beperkingen) en andere passagiers vonden het alleen maar schattig en gingen met hem spelen. Wij hadden een huisje, dus hij sliep op een andere kamer, dat ging prima. We hebben een andere week in een hotel gedaan en dan rond 8 uur, lichten uit. Even bijtanken voor onszelf en dan als hij sliep weer gewoon je gang gaan Ach, je moet het vooral gewoon relaxed doen en dan komt alles ook wel goed! Ik zou lekker gaan voor je droombestemming, ik zou wel aanraden om 1 of 2 dagen na je bruiloft te gaan. Meestal is dat al zo druk, met zoveel indrukken, dat het wel lekker is om even bij te komen. Have fun en laat je niet gek maken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de terugweg pittiger vond dan de heenweg. Heenweg vlogen we overdag. Terugwek vlogen we snachts. Snachts heeft als voordeel dat hij ook slaapt, maar je zit zo krap of niet comfortabel, dat je zelf niet echt kan slapen en en af en toe word hij toch wakker en moet je dingen doen, dus ik zou adviseren om wel overdag te gaanvliegen. Maar dat is mijn ervaring.