Vraagje aan de meisjes mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissT, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Mijn dochtertje kan sinds kort een staartje in.. maaaaaaar hij zakt steeds uit :(. Heb al baby haarlotion gebruikt maar gebeurd nog steeds.

Iemand tips? :D

2. MissT

MissT Niet meer actief

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Geen tpis, mijn meisje trekt alles er gelijk weer uit dus het blijft hier ook niet zitten :D

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Kleine elastiekjes....eventueel van die rubberen. Hier werkt dat uitstekend, ze hebben beide heel fijn haar.

5. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier ook kleine zachte elastiekjes. Ik heb ze van LIEF maar dat maakt niet veel uit. En goed strak doen, au... Staat tof he!!

6. wendytjuh1982

28 jun 2011
    9
    0
    0
    kapster
    Den haag
    ander elastiekje gebruiken, van die kleinere die je in alle kleurtjes hebt. deze is te zwaar en zakt er dus uit... mama van een meisje van 4 en kapster ;) succes ermee groetjes wen

7. Snoetje86

Snoetje86 Lid

27 apr 2009
    76
    0
    0
    Ik heb op de markt van die 'beugel-elastiekjes' gekocht, die je ook gebruikt als je je haar invlecht..
    Deze blijven uitstekend zitten :D

8. Bri

Bri Niet meer actief

hihihi, jij wilt wel heel graag een staartje in het haar van je dochter he....:)
    die van mij heeft ook van dat hele fijne haar, ook nog een beetje pluizig zelfs. maar ik heb nog nooit geprobeerd er een elastiekje in te freubelen.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou met zo weinig en fijn haar nog geen staartje in doen. Maar je hebt van die witte, zwarte, doorzichtige of gekleurde dunne elastiekjes (zitten in een zakje en lijken een beetje op beugelelastiekjes), die heb ik gebruikt vanaf het moment dat het haar in de ogen ging hangen en ze speldjes eruit gingen trekken, was hier vanaf 1 jaar ongeveer. Ik gebruik ze voor Lisa nog, het is wel fijn dat ik haar staartje gewoon kan laten zitten als ze naar bed gaat overdag.

10. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook geregeld een staartje!
    Heb ook van die kleine gekleurde elastiekjes gekocht en dan 4x erom heen (nu blijft het inmiddels met 3x ook goed zitten).
    Een pakje zitten er ongeveer 20 in denk ik??
    Worden ook wel vaker gebruikt bij mensen met heel veel van die kleine vlechtjes... Tja, en blijft het nog niet zitten, dan is het even wachten tot de haartjes wat langer zijn!
    Op deze foto is ze 10 maanden:

11. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    leuk he, als ze eindelijk een staartje in kan?
    mooie meid!
    Bij mijn dochtertje gebruik ik ook mini rubbere elastiekjes(kruidvat heeft ze zeker!)

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Inderdaad die kleine rubberen elastiekjes en zwitsal heeft ook gel:
    Goeiemorgen gel. Die helpt ook wel.

13. MissT

MissT Niet meer actief

Thankssss ladies, ga ik even opzoek naar kleinere elasthiekjes!

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    MissT, bij Claire's verkopen ze ze in alle kleuren.

Ik gebruik ze om vlechtjes af te knopen. Maar let wel, het verwijderen is niet fijn! Door het ruwe van het rubber trek ik weleens haartjes mee. Vind dochterlief niet lollig.;)

15. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik dacht dat die elastiekjes niet goed waren......slecht voor het haar(broos) en hoofdhuid (trekken)

16. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hier gebruiken we ook kleine stiekjes wij hebben ze van het merk zenner ik haalde ze altijd bij het kruidvat en nu op de markt. bevallen prime. wat je ook kunt probeen is paarde stiekjes. deze zijn wel een stuk stugger en moeilijker uit het haar te krijgen maar dan blijft het wel zitten.

17. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Dit zijn die stiekjes die worden beschreven en de haartjes blijven er goed mee zitten. Heb er even een voorbeeldje bij gedaan: :D

18. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Je hebt ook mini stoffen elastiekjes. Ik heb ze via internet besteld. Zal straks even de site opzoeken. Mijn dochter heeft evenveel haar als jouw meid, en zelf met 2 staartjes blijven ze allebei zittem. Ik doe 'm 6x er omheen.

19. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
  20. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij Claire 's hangen bij de kinder haaraccesoires bakjes met mini elastiekjes in alle kleuren in de stof/soort die wij ook gebruiken voor elastiekjes. Ook gebruik ik er altijd zwitsalgel bij.

Deel Deze Pagina