Ik schrijf dit puur omdat ik het voor mezelf een plekje wil geven. Ik heb me niet toe gelaten echt verdrietig te zijn omdat ik hoop wil blijven houden voor de toekomst, nu wetende dat ik wel zwanger kan worden, hopend dat het een volgende keer wel mag blijven plakken. Na ruim 3 jaar 8 rondes clomid 4 IUI's 1 grote operatie aan een bloedvat afsluiting naar mn eierstok 4x een baarmoeder operatie 2x ICSI 1x een cryo tp Was ik dan eindelijk zwanger van die ene cryo tp... Testje was licht maar duidelijk, bleef ook een goed weekje zo... Maar helaas met 5.4wk moest ik stoppen met de utrogestan en progynova omdat mijn HCG dalende was. Dag lief vlindertje, je was enorm gewenst.
Och jee wat een verdriet. Na zo'n lange tijd eindelijk zwanger en dan gaat t mis. Sterkte! Hoop voor je dat t een volgende keer goed blijft gaan en dat jullie niet weer zo lang hoeven te wachten.
Jee meid... Na al die jaren eindelijk zwanger en dan gaat het mis Ongelovelijk.... Heel veel sterkte!
Flippo wat verdrietig voor jullie. Ik duim dat het de volgende tp raak is en het goed ga je ben ook al zolang bezig voor een wondertje.
jeetje heel erg veel sterkte hoop zo dat het idd bij de volgende TP goed gaat, gun het je echt van harte
lieverd. goed zo schrijf het maar van je af. het is goed. wat ik al een paar keer tegen je gezegd hebt het heeft tijd nodig. je moet het een plekje geven. het is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt. ik denk aan je en duim voor je.