Samsung galaxy s4 zoom

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Iemand die dit toestel heeft of iemand kent met dit toestel? Hoe bevalt hij?
    Ik kan op internet heen reviews vinden van gebruikers nl.

2. Ellen291982

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb er over na zitten denken een paar weken terug en wat engelstalige reviews gelezen maar heb toch besloten voor de normale s4 te gaan.
    De s4zoom blijkt lang nodig te hebben om een gemaakte foto te verwerken en sommige camera's die op de gewone smartphones zitten zijn beter.
    Als je voor de zoom koos dan moest je dat doen vanwege de zoom die erop zit.
    Het toestel belt niet prettig door de rare bobbel die erop zit lag hij niet lekker in de hand.
    Kortom het is voor samsung een beginners zoom toestel. En samsung kon nog heel veel punten verbeteren.
    Er zijn betere toestellen te krijgen als je een camera wilt die kan bellen.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Engelstalige reviews zijn er in overvloed...

5. Ellen291982

Oke op google kreeg ik ze niet. Misschien omdat ik in het nederlands zocht?
    Wilde ook graag van gebruikers zelf horen ipv bedrijven ed die e testen en review schrijven. Die zijn nl soms kritischer als nodig.

Jammer, dat hij dan misschien toch tegenvalt. Ik wil graag een telefoon met een goede camera erop nl. Dacht ipv een gewone camera deze te kunnen doen.
    Degene met een 12 mp zijn voor mij maandelijks toch te duur voor zover ik nu heb kunnen vinden. En gewoon paar honderd neerleggen kan ik niet.

Ik wil graag 300 minuten (liefst niet ook nog de smsjes erbij in maar als het moet dan maar) en niet meer als 30 euro uitgeven in de maand. Wil best een klein bedrag betalen voor de telefoon maar niet meer als 50 euro.
    Hd de samsung s2plus ook gezien. Die blijft interessant.

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Volgens mij heeft tele2 een aanbieding met de galaxy s3 voor circa 25 euro/mnd via studentmobiel....weet het niet zeker, zou je ff moeten kijken.

7. Ellen291982

Heb even verder zitten. Kijken. Op een site alle smartphones van nu zitten kijken.
    Kwamen 3 uit met een hoog aantal megapixels.
    Nu kwam ik op de sony experia v.

Kom ik er wel achter dat t mobile de enige is waar je 4 maanden van te voren al over kan stappen. De rest 2 maanden van te voren.
    Moet nu dus nog ruim een maand wachten helaas. Hoop echt dat hij dan nog er is.

Deel Deze Pagina