een week zonder man en kind, vreselijk, een weekend vind ik goed, mijn man is geregeld een week weg voor zijn werk, maar wat mis ik hem dan.
Ik ga over een paar maanden ook met een vriendin weg! Heerlijk.. eindelijk weer eens tijd voor mezelf. Ik kan niet wachten.. 2 jaar geleden ook weg geweest met een vriendin. Ik had toen 'maar' 1 kind. Ik heb het echt naar mijn zin gehad!
Ja, ik wil! Een (mid)weekje naar New York, lijkt me fantastisch! Mijn man vindt het niks en kids zijn daar eerder een blok aan je been dan dat ze er ook echt iets aan hebben denk ik. Dus ja, als de kans zich voordoet en ik heb iemand om mee te gaan dan pak ik mijn spullen en ben ik weg! Zal mijn gezin dan wel missen maar ja wat is nou een week op een mensenleven?
JAAA ik wil dat ook wel, heerlijk lijkt me dat. Maar dan wel om een weekje even niks te hoeven doen. Dus een week all inclusive in een hotel aan zee is voor mij dan alleen maar wat ik nodig heb . Probeer nu minimaal 1x per jaar een weekendje weg te gaan en dat is dan helemaal genieten . Ben overigens altijd weer blij als ik de kindjes en manlief weer zie, want missen domein ze stiekem dan toch wel .
Zonder mijn man niet zo'n probleem heb tussen 2009 en 2011 5a6x in amerika gezeten voor het werk langste 2 weken. In 2012 nog 30wkn zwanger 2 weken op zakenreis geweest. Van maart 2012 tot juli 2013 nergens naartoe geweest 7n juli 3 nachten Israel in aug 1 nacht polen en maandago ga ik weer. Toen ik uit israel terugkwam wel 36 wakker geblevenom op mijn vrije donderdag s morgens weer bij mijn zoon te zijn vind dat al moeilijk geno verder ook nog geen oppas nodig gehad
Ik vind het niet raar, misschien kun je om te 'wennen' eerst een keer een weekend met een vriendin gaan. Ik ben vorig jaar met 3 vriendinnen een weekendje weg geweest, heerlijk! Ook vorig jaar ben ik alleen met mijn dochter een midweekje naar Texel geweest, dit jaar zijn mijn dochter een vriendin van mij en ik een midweekje naar Barcelona geweest (dochter heeft het ook echt super naar haar zin gehad, was een paar maanden voor ze 3 werd en ze heeft het er nu nog over). We zijn ook wel 2 keer een weekje met z'n drietjes weg geweest hoor, al moest mijn man tussendoor wel werken. Duss, zonder kinderen, helemaal leuk en niet stom! Máár ook met kind(eren) is het super leuk.
Ik voel een zp groepsreis aankomen, hahaha.... Met kids is ook leuk, maar dan gaan we in de zomervakantie lekker wat dichterbjj kamperen... Vinden ze fantastisch.
Voor mij is een week weg te lang , dat zou ik niet kunnen. Wel ben ik samen met een vriendin aan het sparen om volgend jaar met de kerst een weekend naar Londen te gaan. Mijn man houdt daar niet van dus doe ik hem ook een plezier haha
Ik ben een met met een vriendin 4 dagen naar Spanje geweest. Vreemd en bij vertrek kon ik wel janken maar oh wat wad het heerlijk!!!!
Zonder man kan ik nog wel op reis, maar zonder me kleine mannetje no way.. Een weekendje lijkt me al verschrikkelijk... Ik ben echt een muts en denk maar zo ach hij krijgt ooit eens de leeftijd dat hij niet meer mee wil op vakantie...
Een weekje westkust zou ik je absoluut niet aanraden! Veel te kort, dat is echt zonde van het geld. Ik zou er minimaal 2 maar liever nog 3 weken voor uittrekken. Anders ga je er alleen maar naar toe 'om er geweest te zijn' en niet om daadwerkelijk te genieten en alles goed te zien. Zonde. Ik ga sinds kort 1x per jaar met een vriendin een paar dagen weg, om precies dezelfde reden. Geen week, maximaal 5 dagen. Vorig jaar zijn we naar New York geweest, afgelopen juni naar Berlijn. En voor volgend jaar zijn we aan het nadenken over Dubai. Een rondreis door de VS ga ik zeker (weer) een keer doen, maar dan wel met m'n dochter, als zij oud genoeg is. Waarschijnlijk rond een jaar of 8 a 10 denk ik.