Hallo, Ik heb hier m'n verhaal al eerder gedaan, maar het is nog steeds onduidelijk allemaal... kerst: bloedverlies (7e week) 27-12: op echo bij gyn. weinig te zien wordt miskraam zei hij 29-12: op echo wederom weinig te zien, laparascopie gehad, bbm 29-12: was geen buitenbaarmoederlijke zw. even afwachten nog. 02-01: echo klein stipje te zien... in de baarmoeder, te klein... 06-01: echo bij echoburo, zag ook iets heel kleins, te klein dus... 08-01: HCG was wel gestegen, maar niet genoeg, wachten op miskraam 17-01: Wederom echo, het was gegroeid... maar maandag v. curretage Hoe kan iets wat niet meer leeft, toch nog groeien? Daar begrijp ik niets van... Kan iemand me dat uitleggen mischien? En als het geen kindje is, wat is het dan wel? Wat ze weghalen wordt wel onderzocht, omdat de gyn. het zelf ook vreemd vond allemaal...
Hi Lapeldoorn, Waarschijnlijk heb je alleen een vruchtzakje dat zichtbaar is. Soms is het zo dat het al mis gaat bij de bevruchting en groeit het vruchtzakje door totdat je lichaam ontdekt dat het niet goed is en het af gaat stoten. Dit kan heel lang duren soms wel tot 12, 13 weken. In december heb ik een echo gehad met 8 weken hierop was ook alleen een zakje te zien. Een week later nog maar een gehad waarop te zien was dat het zakje gegroeid was, de gyn twijfelde en wilde nog twee weken wachten maar uiteindelijk bleek het niet goed te zijn en heb ik een curretage gehad. Als je echt nog twijfelt moet je gewoon vragen of ze nog een echo willen maken. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
ik ken ook iemand die een dacht zwanger te zijn wel alle verschijnselen en ze groeide ook het enige wat ze zagen met 12 weken echo was een zakje vol met celletjes endie groeien gewoon. dat kanhet dus ook zijn. hoop dat je snel duidelijkheid hebt en wens je heel veel sterkte
hoi hoi ik heb ook op de 8 weken echo een leeg vrucht zakje gezien maar de zwangerschaps verschijselen nemen maar toe in plaats van af ik moet morgen een afspraak maken voor curretage en mijn buik die word zelfs al wat dikker krijg mijn broeken al niet meer dicht en ik heb hetzelfde als jouw ik snap er ook echt helemaal niks van en ben benieuwd hoe het nou in elkaar steekt liefs natasja