sauna en zwanger worden/zijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sofia32, Feb 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sofia32

Sofia32 Lid

Jan 28, 2009
    34
    0
    0
    Hoi,

Daar ben ik weer. Sorry voor al mijn vragen!

Ik heb een hele tijd geleden mijn moeder en zusje een dag sauna/thermen kado gedaan en dit gaat volgende week plaatsvinden. Mijn NOD is pas een week later, dus ik kan dan nog niet testen of ik zwanger ben.

Nu is mijn vraag: kan het saunadagje kwaad, mocht ik de week erna wel positief testen? Is het verstandig om korter in de sauna te blijven dan gewoonlijk? Of kan ik gewoon lekker genieten zolang ik me goed voel? Ik blijf toch nooit langer dan 10-15 minuten in een sauna. Ik ga wel vaker naar de sauna en ben het gewend.

Mijn moeder en zusje weten niet dat we bezig zijn met zwanger worden en ik wil het nog even voor me houden, dus ik wil het ook niet afzeggen zonder dat ik zeker weet of ik zwanger ben.

Alvast bedankt voor de reactie. Ik voel me bijna schuldig dat ik steeds zoveel vraag, maar voel me vaak onzeker over dingen. Je hoort en leest zoveel tegenwoordig, dat ik soms gewoon niet weet wat juist is en wat niet.

Ik wil nog even zeggen dat ik het echt geweldig vind dat jullie in je vrije tijd (!) vragen beantwoorden!

Groetjes, Sofia

2. Sofia32

Sofia32 Lid

Jan 28, 2009
    34
    0
    0
    Nog een vraagje: er zit bij dit dagje ook een nek- en schoudermassage. Kan dit kwaad? Het gaat om een gewone ontspanningsmassage.

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Sofia32,

gewoon lekker doen allemaal. Zo pril in de zwangerschap kan dit geen kwaad. Laat je maar lekker verwennen!

Groetjes Brigitte

4. Sofia32

Sofia32 Lid

Jan 28, 2009
    34
    0
    0
    Gelukkig! Bedankt voor je antwoord. Ik ga me zeker lekker laten verwennen!

Groetjes!

Share This Page