He bah wat onzeker....mogelijk dus ook een 'nieuwe' kanker... Het heerst de griep (vertel mij wat, kom er gewoon niet overheen...) Gewoon lekker een keer extra aanleggen, zodat ie genoeg binnenkrijgt. Sinds een week krijgt mijn dochter dus overdag een fles kunstvoeding, maar hier spuugt ze telkens beetjes van terug. terwijl ze dat met bv nooit doet.
He wat gek. Misschien wat zwaar op de maag, of drinkt ze meer? Hier zijn we verwend met een kind wat nooit spuugt, maar Evy spuugde altijd na elke voeding zowel met bv als kv. Maak je je zorgen daarover?
He Bertha, hoe gaat het bij jou? Hier moet ik zeggen dat er meer structuur in de dagen zit en dat de bv eigenlijk helemaal super gaat. Roan drinkt nog 1 melkvoeding overdag, rond 15:00. Als ik voorraad heb voor die voeding krijgt hij bv uit fles, als ik er zelf ben, krijgt hij live en anders een flesje kv. Verder geef ik bvontbijt rond 7:00, rond 19:00, rond 23:00 en meestal nog 1 nachtvoeding. Hij wil overdag gewoon niet meer, maar volgens mij heeft hij aan de 4/5 voedingen genoeg in combinatie met al het andere wat hij eet en drinkt op een dag. Eigenlijk regelt hij het dus helemaal zelf. Fijn is dat! En ik ben blij dat ik niet meer kolf.