hey lientjelove Balen meid maar je weet nu wel zeker dat je ongi echt komt..!! Dus idd volgoede moed de volgende ronde in
Volgende ronde meer succes.. nu weet ik steeds beter wanneer ik mijn eisprong ga hebben... dus word makkelijker mikken.. hihi!! bedankt cindy
Hihi... LEKKER.. Gelukkig is het maken/proberen te maken van een kindje nog steeds erg leuk!!! Maandag voor een echo.... spannend!!! Je laat het wel weten hé??
ja ik laat het weten!!! Ja dat is het leukste gedeelte nu he totdat je Weer die ellendig lange dagen moEt gaan afwachten....pfffff maar zoals je zelf in je onderschrift hebt staan 2010 WORDT EEN MOOI JAAR, IK WEET HET OOK ZEKER MEID!!!
Lief... bedankt en ik wacht met spanning af hoe het met jou baby gaat.. En ben ook benieuwd hoe ver je nu eigelijk bent, omdat jezelf dacht minder ver te zijn...
Hoi, Lientje, kijk wel even wat dan precies dag 1 van je cyclus is, vaak is dat de dag dat je ongi echt doorzet...omdat ik zie dat je dag 3 van je cyclus hebt staan vandaag? Het bruine enzo telt volgens mij niet zo mee. Maar moet je zelf maar even kijken. Voel je je ei altijd aankomen? dan maakt het niet zo uit. En al helemaal niet als je de halve maand klust! Nou op naar de volgende ronde!! Deze keer gaat het lukken voor ons!!! Effe de kleine in bed doen... Charlie
@ Charlie007.. ik voel me eisprong altijd heel duidelijk, dus dat komt wel goed... En ik had al wel vanaf donderdag (en vrijdag ook) wat bloed, maar het was gewoon niet zoveel... dus vandaar dat ik mijn banner op donderdag heb staan.... Het klussen is bij ons soms wel een probleem (ik vind het leuk om te doen en het liefste vaak... dat is het probleem niet).. alleen mijn vriend is er vaak niet!! Van het weekend zit hij ook in duitsland voor een beurs, bijv. Als mijn banner vroeger is ingesteld dat weet ongeveer vanaf wanneer ik er rekening mee moet gaan houden en dat we zoveel mogelijk proberen te klussen.. vandaar!!
Komt vast wel goed hoor Cindy! Spannend hoor Lientje, wij moeten hier soms ook rekening er mee houden en vertel mijn man wanneer die thuis moet zijn!! ha ha...zat laatst opeens in Engeland en tja...je hebt ze toch nodig he?? Nu is die verkouden dus hopelijk volgende week weer fit! Charlie
Ik heb er vaak niets over te zeggen.. als hij weg moet, dan moet hij weg... Alleen wel handig als ik weet wanneer mijn vruchtbare dagen eraan komen!! We hebben die mannen inderdaad hard nodig ja!! Ik vind het nooit zo erg als hij weg is hoor.. heb ik lekker mijn eigen dingetjes.. En heb een goed sociaal leven.. ik had van het weekend ook eigenlijk een vol weekend, maar helaas alles afgezegd omdat ik ziek ben.. Maar met dat klussen is het niet altijd fijn als hij dan weer precies weg is!! In het begin dacht ik echt wanneer moeten we nu klussen ik weet niet wanneer mijn eisprong is.. maar gelukkig weet ik het nu wel ongeveer en voel ik het duidelijk!! Afgelopen maand hebben we ook maar één keer rond de eisprong geklust.. dus tja... het is niet anders!!
Hier ook weer met goede moed de nwe ronde in! Hoewel bij mij ook nog veel bruinverlies als bij Lientje maar toch al wel meer neiging naar rood (sorry) Zal wel gauw doorzetten. Ik heb ook het gevoel dat dit een goed jaar wordt haha we zullen zien. succes allemaal!
Nou ik dacht dat ik gister ongi werd maar bleek achteraf toch meer bruin en niet zoveel en vanmorgen weer helemaal niks.... dus toch nog even spannend. Pfffff. Officieel pas NOD vrijdag dus test nog niet.(beetje onregelmatig)
Hallo meiden, Ik ben een beetje zoekende waar ik me moet aansluiten. Ik ga binnenkort ook weer proberen zwanger te raken. Ik ben in februari 2009 gestopt met de pil en er rond juni echt voor gegaan. Ik testte positief op 22 dec 2009. Echter bij de echo van 18-1 bleek dat het kindje vanaf de 6e week gestopt is met groeien. Gisteren ben ik uiteindelijk het vruchtje verloren. Mogelijk zit er nog wel weefsel (gezien bij gyn.) Donderdag heb ik een nieuwe echo om te zien of de baarmoeder schoon is. Zo niet moet ik eerst een curretage. Als het wel schoon is, ga ik ook weer aan de slag met ovulatie testjes aangezien ik een hele onregelmatige cyclus heb en mijn eisprong niet voel. Zit ik hier op de juiste plek? Aangezien het vol goede moed de volgende rond in, ook wel voor mij geldt?
Ja hoor je bent altijd welkom....vervelend voor je dat het mis is gegaan. Voel je je er ok onder, erg verdrietig kan ik me voorstellen. Hopelijk is alles snel goed schoon en kan je er weer snel voor gaan. Veel succes in ieder geval! Groetjes Charlie
Nou meiden ong is toch uitgebleven. Vanmorgen getest en....dikke vette streep!! Mijn conclusie: bruinvloed kan dus alle kanten nog op. besef t nog niet helemaal. nou succes meiden jullie hoop ik ook gauw en lientje, anders toch maar van pendel ruilen, haha! liefs