Sorry, erg druk geweest. Loop nog bij kinderarts en heb Omeprazol meegekregen. We hebben twee relatief rustige nachten gehad (1x in mijn armen geslapen en 1x een halve nacht in eigen bed en halve nacht bij mij) en zonder hysterie. De nacht daarop volgend was weer raak. MAAAR: vannacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen! Wat er precies heeft geholpen? Tsjah, geen idee want heb wat dingen bij elkaar gedaan haha. Naar aanleiding van wat tips van hier: grote lamp aan gelaten, vollere fles en de medicijnen. Denk dat het een combinatie van is. We gebruiken de medicijnen nu een week dus dat kan gaan aanslaan. Bovendien sliep hij overdag wel en snachts niet dus vandaar een lampje. En de vollere fles om de nacht beter door te halen. Vannacht dus voor het eerst goed geslapen (ik niet, ging steeds kijken of hij nog ademde haha) maar hoop dat dit het begin is van iets heel erg goeds!
En vannacht ging het weer goed! Zelfde dingen geprobeerd en alleen om half 6 even wakker voor een fles. Daarna doorgeslapen tot half 11! Wow, haha.
Dat is erg mooi. Wel de ellende van te veel dingen tegelijk uitproberen...want wat heeft het hem nou gedaan? Was het toch bang in het donker...honger...of begint de medicatie te werken? Ik zou een babyfoon met camera nemen. Scheelde bij mij in idergeval een hele hoop. Met de reflux kwamen de meest vreselijke geluiden af en toe uit de kamer..wel fijn als je niet voor niets elke keer op staat. Ook wel fijn als je wakker bent en je kijkt even gauw of alles goed is...en weer verder slapen. Is zo'n lichtgevende knuffel misschien iets? Ach...als de grote lamp werkt...waarom ook niet
Helaas is het bij die twee nachten gebleven en zijn de volgende nachten onrustig geweest. Maar gelukkig geen hysterische huilbuien meer! Gewoon af en toe huilen, veel zijn speen eruit, teveel woelen dat hij niet meer in slaap kwam en omrollen. Denk dat hij moet wennen aan het doorslapen ofzo? Morgen weer naar de kinderarts om de voortgang te bespreken!