grappige en genante mannen uitspraken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sylvia29, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Voor mij en mijn vriend kwam de zwangerschap heel erg onverwachts en dat heeft tot talloze grappige en genante situaties geleid.

Hoe reageerden jullie mannetjes en wat voor gekke dingen zijn er uit hun mond gekomen?

Toen de echoscopiste zei dat ik bijna 7 weken was was zijn eerste reactie:
    7 weken....hebben wij 7 weken geleden wel sex gehad dan?

Ik kon wel door de grond zakken! Die echoscopiste keek ons ook echt aan alsof we 1 of ander one night stand stelletje waren in plaats van al 5 jaar een stel.
    Gelukkig ken ik hem redelijk goed, dus mijn reactie was heel simpel: ik zal thuis mijn agenda er eens op na slaan ok?
    Maar ik kon hem wel schieten.

Dan ga je het tegen mensen vertellen, ik zeg dan:
    Ik ben zwanger, we krijgen een baby.
    Hij zei:
    Sylvia krijgt een baby.
    En ik: ja maar hij mag er ook soms mee spelen hoor.

En omdat die volhoudt dat we alle tijd hebben voor de kinderkamer houdt die dus ook al 2 maanden tegen iedereen vol dat ik 4 maanden zwanger ben, hij krijgt de schrik van zijn leven als er opeens een kindje in de wieg ligt :D
    Als het zo doorgaat zal de baby in zijn gedachtengang zo'n 5 maanden te vroeg zijn :D
    Mensen feliciteren me dan ook met joh gefeliciteert ik hoor net dat je 16 weken zwanger bent, heeft die zich weer vergist en dan vertel ik ze maar dat we een week of 9 verder zijn ondertussen.

Het is wel schattig, hij doet zijn best, maar je merkt heel goed dat hij er nog niet echt thuis in is en het allemaal nog wat onwerkelijk is, volgens mij is hij er ook zo 1 die straks heel origineel tegen de verloskundige gaat zeggen naai der maar een stukje verder dicht hoor.

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    Hahahaha geweldig!!!:D:D:D

Bij mijn eerste zwangerschap bij de 1ste echo was mijn vriend mee en hij bleef maar zeggen hoe kan daar nou een mensje in komen he zo raar .. oh oh oh wat hebben de verloskundige en ik gelachen zeg... :D;):)

En bij de 20 weken echo liet ze zien dat het een jongentje zou worden, wat zegt hij... ja daar kan je ook niet omheen kijk eens wat hij tussen die benen heb hangen ... 8)

Tijdens de bevalling zei hij doodleuk tegen de gyneacoloog (ls ik het goed schrijf) Luister ff als je haar pijn doet doe ik jou pijn .. waarop ik gelijk schreeuwde hoe dan ook het doet gewoon pijn laat die vrouw met rust... :x

En toen was onze zoon er eindeljik zegt ie: aah kijk nou een echt mensje .. :D

Bij deze zwangerschap heeft hij eigenlijk nog maar weinig gekke dingen gezegt.. maar dat komt denk ik na vanmiddag wel dan heb ik weer een echo( en dan hopen we te zien wat het wordt)
    en dan zal hij wel weer met ze rare uitspraken komen hahaha

veel liefs,

xxx

3. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    gisteren heeft hij voor het eerst de kleine kunnen voelen, iewww bah viezerd! paar sec stil als we sex hebben voel ik strax dat kind tegen me leuter aan schoppen, hihi ik lag helemaal dubbel.

en komen er vast nog veeeeeeeeeeeeel meer.

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    whahaha geweldig!!!!

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wij moesten in het ziekenhuis sperma afgeven aan de balie voor onderzoek ivm zwanger worden..

Dus me vriend geeft het af aan die vrouw achter de balie.. hij zegt is dat genoeg??? want ik ken er niet meer uitkrijgen hoor! :D

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    whahahahaahhahaahahahaaahahahha

7. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha geweldig dames, ik kan niet echt op opmerkingen komen van mijn vriend eigenlijk....

Maar geweldig he die mannen!!!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier bij de geslachtsbepalingsecho, de kleine is volgens die vrouw waarschijnlijk een meisje, maar we konden het niet echt duidelijk zien, omdat ze ineens met dr benen gekruist ging liggen.

Dus die vrouw 'Nou die kleine wil niet met dr benen wijd.'
    Manlief 'Tis d'r maar geraden ook!'

9. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha, leuk om te lezen dit, waar halen die mannen het toch vandaan???:D:D:D

Wij dachtten zelf met de 12 weken echo dat het een jongetje was, dachtten echt iets te zien hangen, komen we voor de 20 weken echo, zegt de echoscopiste, ja hoor 100% duidelijk een meisje, zegt mijn man....huh dan is het er zeker van af gevallen?

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

whahahaha :D

11. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    zo heeft een vriend van mij gezegd tegen zn vrouw na de 20 weken echo, hoorde je wat ze zei? hij heeft grote hersenen, dat heeft ie van mij(helemaal trots!!!!)ze wees alleen de grote en kleine hersenen aan!! hihihi

12. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Onze kleine wilde niet goed gaan liggen voor de nekplooimeting dus manlief zei aan de telefoon gelijk 'zie je wel, net zo'n dwarsligger als ik!'

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hahahahah... wat een heerlijke opmerkingen.
    Toen onze zoon geboren werd, wist ik wel dat het een jongen zou zijn en mijn man niet. Daar was Kick en mijn man zei "wat MIJN vader kan, kan ik dus ook!" (Manlief is de enige jongen in een familie vol met vrouwen)

"Wat heeft ie een grote piemel hè?" (2 dagen oud... hahahaha)

Gelukkig is het allemaal in de categorie "Oh wat ben ik trots" gebleven. De man van een vriendinnetje riep doodleuk '- tijdens de bevalling - over de telefoon naar z'n beste vriend: ach, het valt allemaal wel mee hoor.. Gaat goed hier"... Mijn vriendin kon hem wel schieten want die crepeerde van de pijn!

Zelfde kerel bij één van de eerste afspraken bij de verloskundige: "Hoe gaat jullie 'm eruit halen?" (ik geloof dat mijn vriendin 12 weken zwanger was...)
    En direct na de geboorte: "Ik hou niet van babies. Heb er niets mee. Het wordt pas leuk als ze wat groter zijn. Kunnen we samen naar de F1".... En zo is die vent nog steeds... Yep.. ik zou 'm niet moeten maar goed.. op ieder potjes past een dekseltje.
    Okay, dit was dan niet meer de categorie grappig maar negatief genant!

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou ik vond de uitspraak van mijn vriend afgelopen zondag niet echt "grappig". Dochterlief is al meer dan een week ziek, vorige week continue koortsig, nu is de koorts weg maar heeft ze veel diarree en zondag heeft ze in een uur tijd drie keer heel heftig overgegeven.
    Dus stond met haar in de badkamer haar uit dr kleren te pellen, vriendlief staat bij de wasbak een doek uit te spoelen. Zegt 'ie ineens: ".... En jij wilt een tweede????????"

GRMBL$%^&*#}

15. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Heerlijk dit, op een paar nogal suffe (en dus mindere) uitspraen na...

Die van mij zei nadat we de eerste keer bij de gyn waren na de positieve uitslag van de IVF-poging: "Weten ze wel zeker dat ze het goeie potje hebben gepakt?" :$;)
    De gyn was een seconde stil en stelde hem gerust dat ze zich nooit vergisten, het werd allemaal 3-dubbeldwars gecontroleerd.
    Ik zakte bijna door de grond...pfffff....

Manlief blijft ook volhouden dat hij zeker weet dat het een jongetje wordt. Bij elke echo roept ie dat. Er is nu nog niets te zien natuurlijk.
    Bij de 10,5 week echo zei hij dat ie het gewoon kon zien! De gyn boog verder naar de monitor en keek toen verbaasd naar hem om en zei dat als ie gelijk zou krijgen hij hem een baan aanbood als zijn assistent. :D

En zo heeft ie er heel veel.....voor hem hele serieuze opmerkingen maar voor mij genante maar toch ook weer erg grappige momenten, achteraf dan...
    Gelukkig ken ik hem al bijna 9 jaar dus je went er aan zeg maar...;):p:D

16. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Tijdens de bevalling lag ik aan de CTG te creperen van de pijn en zegt mijn vriend ineens heel droog, aan de hand van die CTG "kijk schatje, er komt ook weer een wee aan".
    Alsof ik dat niet voel!!!!! Kl**tz*k! haha. Vond ik toen zo'n domme opmerking.

17. jessie84

jessie84 Bekend lid

Jul 22, 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    hahaha geweldig!!!

Met onze 12wk echo wilde het kindje niet stilliggen zegt mijn vriend" tis net zo'n stuiterbal als mama en net zo eigenwijs als papa hahahaha ik vond het wel heel schattig!!!

18. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

O.. geweldig die opmerkingen... :D

Over "en jij wilt een 2e?" heb ik ook vaak aan moeten horen, wanneer er weer een slapeloze nacht oid achter der rug was.

Toen ik een positieve ovulatietest had gehad, zei ik een paar dagen later iets van.. nou maar hopen dat het raak is. Zegt ie; heb je nog geen zwangerschapstest gedaan dan??

19. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben uitgerekend op de dag van de finale van het wk. Tijdje geleden kregen we een rondleiding over de verloskamers in het ziekenhuis en treesman merkte bij het zien van de televisie op 'oh gelukkig ik hoef het voetbal niet te missen als je aan het bevallen bent'

;)...

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hahahah wat een geweldig topic is dit :) Blijf het volgen.
    Manlief hier nog geen opmerkingen geplaatst. Het is ook zo'n lief ventje ;)

xx sas

Share This Page