Ik was 7w en 5d toen mijn gyne het hartje liet horen hij moest niet zoeken was onmiddellijk hoorbaar. Dit was wel via een inwendige echo en ook maar voor heel eventjes. Op de echo zelf heb ik ook een "foto" van het hartrimte van het beebje. De gyne zei zelfs dat de kans op een miskraam al serieus gezakt was door het goed door kloppende hartje. Uiteraard neem je dat zelf met een korreltje zout. Al kan het altijd misgaan... Echo was trouwens al heel duidelijk...
Yep dat is inderdaad waar.. zodra het hartje te horen is nemen de kansen op een miskraam alweer af.. alleen rond week 10/11/12 (weet niet precies welke week) is er toch nog even een verhoogd risico.. dit heeft te maken met de aanhechting (geloof ik) van de navelstreng...
Ik moet echt niet weten welke week dat is! Ik zal wel braafjes afwachten. Bij m'n volgende controle ben ik al bijna 14 weken best spannend. Al bij al ben ik best rustig en gerust. Het loopt wel goed maar toch er is iets met die 12 tot 13 de week die je voorbij wil zijn he. (effe off topic dus)
Nou idd.. pff ik heb ook echt gigantisch tegen die 12 weken op lopen hikken en vanaf toen gaat het allemaal zo snel! Je ervaart het zwanger zijn na de 12 weken ook echt heel anders als ervoor (in mijn geval in ieder geval wel)
bij stef was het te horen via de doptone met 8 weken en 5 dagen vandaag moet ik weer.. ben precies even ver, dus ben benieuwd!
Ik zou het wel leuk vinden als ik het zou horen. En anders moet ik nog ff wachten tot 31 juli dan kan ik het hopelijk horen en zien. Gr Tam
Hier bij 14 weken op de 9maandenbeurs gehoord al waarschuwde ze toen al dat het langer kon duren voor ze het kon vinden... De verloskundige hier gaat pas luisteren bij 16 weken.
Hier ook het levend bewijs. IK heb bij de gyn een inwendig echo gehad. Omdat ik met clomid zwanger ben geworden. EN ik was toen precies 6 weken en 4 dagen en heb toch echt het hartje na een beetje zoeken horen en zien kloppen. Echt prachtig Maar het verschilt natuurlijk wel denk ik bij de gyn of de verloskunde want volgens mij doet de vk de echo ook wat later
Maar bij jou was het met een echo maar bij de andere niet. Want voor zo ver ik weet maakt de vk geen echo maar dopet het vanuit buiten af zobder echo ( weet ff niet hoe het heet ) Gr Tam
Ik heb zo het gevoel dat het in Nederlands anders wordt gedaan ofzo? Jullie krijgen allemaal vrij laat de eerste echo niet? In praktijk zou het hier in Belgie ook zo zijn. Maar soms proberen ze hier gewoon vanaf 4 a 5 weken. Meestal zien ze niks dan en das toch wel teleurstellend voor die dame. Ik dacht ook een weekje vroeger te zijn. Maar bij de echo bleek dus een weekje later. Ik was toen dus 7w en 5d. Ik had helemaal niet verwacht dat ik het hartje zou horen. Hij heeft het wel maar hééél even laten horen. Juist even het ritme volgen en toen af. Is dit dan omdat het niet zo goed is voor je vruchtje? In ieder geval weeral wat weekjes verder en de 31ste krijg ik terug een echo. Ik heb sowieso wat buik dus ik hoop ergens zelfs nog inwendig. Sommige doen het zo laat nog andere niet. Afwachten. Succes voor iedereen trouwens!
Is allemaal niet mogelijk vraag bengeltje maar Hier ook al met ruim 7 weken goed hartje te horen hoor...
vind dat ook een beetje apart ja,maar goed, denk dat we met zn allen liegen en dat bengeltje het goed heeft
Nee hoor, vind de reacties te onzinnig om 'ruzie' over te maken in hoeverre dat sowieso mogelijk is op een forum Vind alleen je reacties niet okee
dat is jou probleem dat je me reactie niet oke vind ieder zijn eigen mening en dat jij er nou lekker over door blijf gaan meot jij weten ik sla dit topic wel over :-#
ruzie komt er niet van hoor, maar heb het idee dat je reactie's aan het uitlokken bent met je :-# :-# :-#....dat weten we nu wel