en als jij denkt dat het niet kan om uitwendig al in een vroeg stadium het hartje te horen,mooi houden zo... maar reageer dan niet met,dat het niet kan..want je zegt dan eingelijk dat we liegen.en dat vind ik niet correct
Deel mijn mening met Angela, maargoed Andere dames die maybe op t topic willen reageren? Dit is niet echt toevoegend zeg maar
heb je gelijk in dit is totaal maar nogmaals op je vraag ts:ja het dus zijn dat je het hartje al kan horen
Dames wat maakt het nou eigelijk uit of dat je nou al met 7 weken hebt gehoort of dat je het pas met 12 weken hebt gehoort. Wees blij dat je het hartje hebt gehoordt. Voor somige mensen die zwanger zijn en naar een echo of wat dan ook doen horen geen hartje omdat het hartje niet meer klopt. En als iemand het al met 7 weken heeft gehoordt zonder echo dan heb je massel. Dus laten we genieten van ons wonder in onze buiken en laten we hopen dat het hartje gewoon door blijft kloppen. Gr Tam
Ik ben met 11 weken bij de VK geweest. Ze gaf aan dat ik niet ongerust moest worden als ze het hartje nog niet kon vinden. Gelukkig heb ik hem wel gehoord! Daarvoor, bij 9 weken, had ik een inwendig echo en toen heb ik hem ook gehoord.
tataar daar gaat het ook helemaal niet om, als je terugleest zie je dat ook... het gaat erom dat de discussie opgelaaid is dat bengeltje zegt dat het absoluut voor de 12 weken niet mogelijk is... onzin!
Dacht dat je niet meer zou reageren ? En niet hoe ik denk hoor, hoe het bij mij IS.. niet mijn gedachten zoals t bij jou waren
Nog een paar dagen en dan hoop ik een hartje te kunnen horen. Ben nu al op van de spanning en hoop dat alles goed is. Vind het ook wel een beetje eng. Gr Tam
Tataar, heel normaal dat je zenuwachtig bent denk dat iedereen je gevoel kent! Alles is vast en zeker goed wanneer heb je de afspraak?
Ik heb t ook via een inwendige echo gehoord met 7 weken Ze doen het liever niet hoor omdat die stralingen best wel heavy zijn voor de kleine als ze nog zoooo klein is
Ik heb t ook via een inwendige echo gehoord met 7 weken Ze doen het liever niet hoor omdat die stralingen best wel heavy zijn voor de kleine als ze nog zoooo klein is