Spannend hoor. Ik werd altijd 10 dagen na tp van 8 cellig embryo ongesteld. Wel of niet testen maakt je niet meer of minder zwanger. Je mag van ziekenhuis over 4 dagen testen? Zou ik dat aanhouden want danweet je ook zeker dat de test klopt.
Ik ben de 10 dagen iig voorbij..geeft beetje hoop haha.. Ja ik doe het ook vrijdag. Beetje duimen draaien..
Dat is zkr waar heb zat keren gedacht dat ik zwanget was! Allemaal rare emoties..etc.. En toch was t niet zo..
Spannend! Ik testte dit keer 12dpo, 6 dagen na tp van een 6 dagen oude cryo, heel licht positief. Even een positief bericht voor je... hij was zo ontzettend licht dat ik de test bijna weg had gegooid maar toen toch vaag iets dacht te zien, man zag niks... Nog een test gedaan en ook heel erg licht streepje. Waarschijnlijk late innesteling. Ik weet zeker dat ik 10dpo hartstikke negatief zou hebben getest. Dus houd hoop!
Eerste zwangerschap; kwamen we er pas met 9 weken achter 2e op 12dpo 3e op 8dpo 4e op 13dpo Helaas onderste 3 miskramen. Zit nu op 8dpo maar wacht tot 12dpo
Ik zou zeggen testen!! Ik ben nog vrij vroeg Haha en ga dus ook nog wel even door met testen maar kon niet wachten......
Als je een tp en punctie hebt gehad dan heb je geen eigen cyclus. Ik had uit jouw bericht begrepen dat je 13 dpo was in je eigen cyclus.
Oké nu snap ik het. Dan ga je niet uit van je eigen cyclus ( je zei cyclus van 35 dagen) igg succes met testen.