Zo oneerlijk... het ene paar hoeft elkaar maar aan te kijken en het is raak en de ander moet er bergen hoog voor verzetten
even off topic....maar gebruik je al die maanden dezelfde donor? Is zijn zaad wel oke? Of ben jij al eens onderzocht? Of willen jullie dit niet?
oudste: 10 dpo negatief 12 dpo positief Jongste: 12 dpo, niet eerder getest, maar streep was zo duidelijk dat als ik eerder had getest die eerder ook al positief was geweest. Zwangerschap nu op 7 dpo eerste lichte streep met first response (goedkope predictor early)
Ja, altijd dezelfde donor. Ziekenhuis wil niet dat ik ga switchen van donor (en dan moet ik ook 2x zoveel gaan betalen) en ik krijg binnenkort een HSG. Hopelijk komt daar iets uit wat verklaart waarom het niet lukt...
oef dat wordt een dure grap dan! wel frustrerend dit zo! Waarom willen zij niet dat je gaat switchen dan, afgezien van het geld
Als ik het vraag krijg ik nooit een duidelijke reden. Ze doen het gewoon nooit, zeggen ze dan. Het is inderdaad super frustrerend. Gelukkig heb ik wel toestemming voor de HSG en misschien komt daar iets uit en gaat het doorspoelen van de eileiders me helpen. Iedere keer weer opnieuw de moed bij elkaar rapen en hopen dat het ooit goed komt.
Wij mochten wel switchen van donor na 6x iui en geen zwangerschap, toen met de nieuwe donor 1x iui gehad nog, en daarna ivf.. Ik weet niet of je een donor hebt via cryos of via t zkh, wij hadden een donor via t zkh.
Wat raar! Ik bedoel als het niet werkt die combinatie wil je toch wat anders proberen? Ik hoop echt dat die hsg jullie wat oplevert