hoe lang nog wachten met testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby9, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    Ik heb een vraagje.. Mijn langste cyslus sinds ik gestopt ben met de pil is 42, de laatste was 34. nu zit ik op dag 41 en nog niet ongesteld. rond 27-11 eisprong gehad (als het goed is, had de 28e lichte streep bij ovu en 29e niks) maar nog niet ongesteld. zondagmorgen test gedaan, negatief. als het nu woensdag is en ik ga over de 42 dagen heen wil ik nog een test doen maar wat als die ook negatief is en ik word niet ongesteld..wachten of naar ha? anders duurt lutheale fase wel lang, niet?

2. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ind ook woensdag nog een keer testen mocht je nog niet ongi zijn geworden. Anders zou ik ind. de huisarts bellen. hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Ws zal de huisarts het eerst half jaar nog niets doen. Maar ja niet iedere huisarts in hetzelfde natuurlijk.

3. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Hallo,

Das best lastig om hier op te antwoorden,,,,
    Ik heb zelf een zeer regelmarig ritme (26 dagen) en kan de klok er op gelijk zetten !
    Ik moet vrijdag ongesteld worden en ga morgen ( kan weer niet wachten natuurlijk!!!) een vroege test doen.
    Mijn tweeling zusje is ook net zwanger en heef de zelfde test gedaan en die was raak !
    Ik zou al ik jou was ook een vroege test doen, en anders even langs de huisarts, maar weet niet hoe lang je al bezig ben??

Suc6 !!

4. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in maart gestopt met de pil en mijn cyclus varieert sinds toen van 35, 42, 41, 36, 33, 34 en nu dus nog niet. We zijn net getrouwd en zijn nu in ronde 2. ik heb wel wat "klachten" maar kan ook goed zijn dat de menstruatie wel komt. Even afwachten dus..

5. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

spannend hoor, zou als ik jou was ook tot woensdag wachten misschien heb je zondag te vroeg getest. Maar kan ook zijn dat je ineens een nog langere cyclus hebt hoor...kijk daar niet van op. Als die extreem lang wordt kan je altijd naar de huisarts maar ik denk niet dat hij er nu al wat aan doet. Je zal denk ik toch af moeten wachten....maar uiteraard hoop ik voor je dat het raak is!

6. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds niet ongesteld en wordt erg ongeduldig, wil toch morgen gaan testen. Hoe lang kan de fase duren tussen eisprong en ongesteld worden? ik weet nl zeker dat ik 27/28 nov een eisprong heb gehad.. Anders donderdag toch maar naar HA gaan?

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    spannend! Ik zou morgen nog eens een test proberen!

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Even over die lichte streep op je ovutest... dat is geen posi test geweest... Ik heb vaak ergens voor mn eisprong een duidelijke maar lichte streep en dan verdwijnt hij weer...
    het kan dus heel goed dat je eitje nog niet is geweest lijkt mij... of later is gekomen...

9. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het niet helemaal goed gezegd denk ik.. De 26e had ik ook een lichte streep (vrijdag) maar toen zijn we op weekend gegaan en ben ik een ovu vergeten. Zondagavond toen we terug kwamen weer meteen gedaan en toen lichte streep. Normaal is een ovu toch lichter dag ervoor en erna? Lijkt mij dat het dan op zaterdag geweest is?? Of heb ik het nu fout?

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    een ovu test is pas positief als de test streep net zo donker is als de controlestreep. ik heb ook ooit ovutesten gedaan en kreeg altijd een licht streepje. en dan 1 keer een donkerestreep net zo donker als de controlestreep en dan komt je ei er aan als je alleen lichte streepjes hebt dan is je ei nog niet in aantocht (helaas)

Deel Deze Pagina