Hallo allemaal, Ik was benieuwd met hoeveel DPO jullie positief testten. Ik testte de eerste zwangerschap pas 4 dagen na NOD positief . Ik ben op dit moment 11 DPO dus nog even afwachten!
11 dpo, maar daarvoor had ik niet getest. Hij was wel vrij duidelijk dus ik denk dat t op 10 dpo ook zichtbaar was geweest.
12 DPO mega lichte lijn op early. Niet eerder getest maar denk ook niet dat het dan zichtbaar was geweest.
welke early test? ik had afgelopen weekend op 9DPO een tuurlijntje op K2v5, verder heb ik thuis veel early testen van 2be sure maar ik test daar steeds negatief op
Bij de eerste testte ik pas 1 dag na nod voor het eerst, was echt een knaller meteen. Bij de tweede op 9 dpo een lichte maar duidelijke streep. Was met kv 2v5
10, 11,12. Heb niet altijd getest vanaf 10dpo. Zelfs bij de bbz en miskramen was t al wel positief voor 13dpo.
1e zwangerschap op 12 dpo tuur streepje, op 9 en 11 door ook getest ivm overgeven. Maar echt niks op te zien. 2e zwangerschap op 8 dpo een tuur streepje
Bij mijn eerste met 10/11 DPO een licht lijntje op de Predictor early en bij mijn tweede een duidelijke lijn met 10/11 DPO op dezelfde test.
10 DPO was de eerste keer dat ik testte en zonder twijfel positief. Gok dat hij op 8/9 dpo ook al positief was geweest.
Eerste 3 zwangerschappen duidelijk op 10 dpo maar niet eerder getest. Laatste 2 zwangerschappen op 8dpo tuurlijntje
Bij de 1e zwschap op 14 dpo Bij de 2e op 10 dpo Bij de 3e op 10 dpo Bij de 4e op 9 dpo Bij de 5e op 6 dpo (vage tuur, 7 dpo licht roze, geen tuur).
Op 13Dpo negatief getest. Voor mezelf besloten dat het niks zou worden. Menstruatie bleef echter uit. Een week later bij een reguliere controle bij de arts dit ter sprake gebracht. Arts wilde een bloedcontrole om te testen of het uitblijven misschien te maken had met mijn bloedarmoede. Werd de volgende dag teruggebeld met de mededeling dat mijn hcg en progesteron waarden hoog zijn. Ik ben vrij zeker van mijn ovulatiedag ( ovulatietest) ik snap nog steeds niet hoe ik negatief heb getest op 13 Dpo. Zeer late innesteling?