Of toch een latere eisprong wat aannemelijker is namelijk Een positieve lh test is geen garantie dat je ei ook springt binnen 48 uur. Soms springt hij niet en probeert je lichaam het dagen daarna nogmaals (met weer een nwe lh piek). Pas wanneer je tempt/echo's hebt of bloedtesten, kan je met zekerheid zeggen wanneer je eisprong was
8dpo een mega tuurstreepje. op 9dpo duidelijker op de early van kruidvat en op 10dpo een duidelijke 2e streepje op de kv2v5
Ik heb gisteren op werk in de middag early test van de kruidvat. Was negatief. Had hem in mn tas gegooid, haalde de test er vanochtend uit, uit mn tas. En zag ik een 2e streep.
Eerste: 11 DPO Tweede: 10 DPO Derde: 17-18 DPO Alledrie de keren niet eerder getest. Ik hou niet zo van mega tuurlijntjes.
ja ik heb afgelopen ronde ook meerdere keren vals positieve streepjes gehad op de K2V5 helaas, ik heb voor deze ronde Sensitest early en CB digital early gehaald
18dpo, 11dpo, 10dpo (mk), 12dpo en 11dpo. Ik heb in die zwangerschappen daarvoor niet getest. Behalve de eerste, toen was die 11dpo negatief en durfde ik een week later pas weer te testen.