met hoeveel geld rondkomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    met heoveel geld doen jullie in de maand boodschappen?

ik doe altijd 50 eruo pinnen en daar haal ik de boodschappen van maar dit is voor 4 weken haha
    wil nu eens voor een maand pinnen zal ik dan 250 pinnen?

wil toch nnu echt wel eens kijken of het me gewoon lukt met een maand bedrag.

en zitten bij jullie de luiers er ook in? hoevaak halen jullie een kratje bier? dit zijn nml dingen die best aantikken.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik probeer elke maand binnen de 300euro aan boodschappen uit te geven.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij proberen max 200 uit te geven (3 volwassenen).
    Als er een verjaardag is en er moet drank, chips etc. komen dan zitten we er wel iets overheen.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb maximaal 400 euro per maand voor alles buiten de vaste lasten..
    gezin bestaat uit 3 volwassenen, 1 opgeschoten tiener en 2 peuters en 1 kat

dat is dus boodschappen, luiers, kleding etc

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik geef 50 euro per week uit aan boodschappen(2 personen). vaak heb ik met 30/35 euro al genoeg!. en dan heb ik gewoon allemaal verse groenten etc. wij eten hier namelijk elke dag aardappels, groente, vlees. ook regelmatig een lekkere pasta ofzo. maar echt geen frituur rotzooi. (heeel enkel)

maar heb ook nog geen kids rondlopen, dus luiers etc hoef ik nog niet te kopen.

6. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

500/600 euro per maand. Maar moet zeggen dat ik niet op let wat ik koop en gewoon haal waar we zin in hebben. We willen wel wat gaan bezuinigen, maar geen idee hoe.

Hier zit wel luiers/doekjes bij in ;)

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Hier zo'n 150 per week. Incl. luiers en doekjes etc, maar ga er ook nog wel eens overheen...

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb 500 euro per maand voor de boodschappen gebudgetteerd.
    Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen.
    Hiervoor ga ik naar de supermarkt, drogist en bakker.

Een ruim budget, maar ik hou van koken en bakken en van veel verse producten.
    Ik pin nooit voor een hele maand tegelijk. Het lijkt me dat als het geld in je portomonnee zit dat het er dan nog sneller uit gaat.

Kratjes bier haal ik alleen met een verjaardag.
    Luiers gebruiken we hier nog minimaal, 1 pak per maand ongeveer.

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    #9 Smiley24, 21 feb 2013
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
    Hier gaat zo'n 450-500 EUR per maand uit aan de boodschappen.
    We kopen brood bij de bakker, vlees bij de slager en groente/fruit op de markt.

Luiers en doekjes zitten er niet bij in. Die slaan we in als ze ergens aanbiedingen hebben.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wij doen 70 euro per week. Per maand opnemen werkt hier niet, voel me dan in het begin heel rijk en we moeten dan door impulsaankopen het einde van de maand op een houtje bijten. Als we bijv 20 euro overhouden in een week, dan neem ik de week erop maar 50 euro op.

11. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    word er geen bier gedronken?of neem je blikjes bier? omdatje zegt dat er alleen bier met verjaardagen gehaald word. hier kan ik om de week een kratje halen.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij pinnen 200 euro per week dat is voor de boodschappen,benzine voor 2 auto,s ik tank voor 20 euro en me vriend 50 euro en voor extra,s.

Ik doe meestal tussen de 40 en 60 euro aan boodschappen. Voorheen 100 euro. maar door naar een andere winkel te gaan ipv de jumbo en ah ben ik veel minder geld kwijt voor a merken.

Luiers koop ik vaak in de aanbieding bier 1 kratje per week.

Voor verjaardagen pin ik vaak 100 euro extra

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij doen ongeveer voor 100 euro per week boodschappen exclusief luiers en doekjes. Wij halen ook altijd waar we zin in hebben.. Die 100 euro is wel puur eten en sap/fris. Wij drinken geen alcohol etc.

14. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ons budget is 150 per week, de ene keer zijn de weekboodschappen 70 euro en de andere keer 130. Dit is afhankelijk of we de boodschappen in NL halen of in BE. Hier zit alles in dus verzorging, drank, snoep en rookwaar. Brood halen wij wel iedere dag vers bij de bakker maar dat komt uit op ongeveer 13 euro per week.

Wij zijn nu met 5.

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    250 pm? Zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen haha!
    Hier zeker 500 euro

16. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    We halen geen kratten bier en luiers tellen we niet mee, gemiddeld zitten we op 280 euro per maand. Vroeger met gemak op 200 euro maar we willen graag alles vers aanbieden aan ons zoontje vooral omdat hij nu met de pot mee-eet.

17. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik probeer het met 50 euro per week, maar dat valt niet mee. Mijn man eet nogal veel brood en beleg en dat hakt er al aardig in vind ik.
    Wij roken niet, we drinken niet en qua frisdrank heb ik zelden wat in huis. Wel flesjes spa rood, dat vinden wij lekker :D

Ik merk wel dat als ik in mijn up de boodschappen doe, zonder zeurende peuter en hongerige man en daar tijd voor neem , ik best heel goed uit kan komen. Dan hou ik rekening met twee keer per week geen vlees bijvoorbeeld en bedenk ik echt per dag zo'n beetje wat we eten.

Er zijn ook periodes dat ik bijna dagelijks naar de supermarkt ga en dat kost me echt handenvol met geld. Nu ik thuis zit zonder werk, heb ik alle tijd om te budgeteren. Maar pfff.. af en toe stoort het me hoor. Dan zie je bijvoorbeeld een schnitzeltje liggen in de schappen, maar dat is meteen weer vier of vijf euro. Vlees en brood, ik vind het spuugduur allemaal. Maar goed. Meestal heb ik er geen moeite mee en ik heb niet het idee dat we iets tekort komen.

18. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Hmmm wat een bedragen allemaal. Wij hebben genoeg te besteden, maar momenteel geven we zo'n 30 euro per week uit aan boodschappen. Meer lukt gewoon niet. (Ja dat lukt wel als je A merken koopt maar niet zoals wij boodschappen doen)
    Dat is dan voor 2 volwassenen en een kater

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wij doen het met max. 75 euro per week, dus 300 euro per maand en dat staat op een aparte rekening met apart pasje, ideaal.
    2 volwassenen, 1 puber(stief)zoon (weekend), 1 kleintje, 2 honden en 2 cavia's!
    Bier wordt hier niet gedronken, en er gaan 1-2 flessen wijn per week doorheen.
    Luiers vallen erbuiten trouwens, die koop ik 1x per zoveel maanden groot in tijdens acties, dus daar leg ik geld voor opzij.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    voor de mensen die bier moeten kopen: er is een site...volgens mij heet die goedkoopbier punt nl
    daar staan de aanbiedingen, scheelt soms heel wat geld.

Deel Deze Pagina